Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jos noita närkästyksiä moderoitaisiin niin sitten pitää kyllä kysyä missä orgissa mennään.
Minun mielestä, ketä ei kiinnosta niin aina löytyy se seuraava parempi säie.
Kerro nyt sinäkin kuka meistä sen onnettumuuden aiheutti ettei asiasta tarvi tehdä herjaus syytettä. Sillä itse olen tosissani tuossa hommassa ollut ja sitä varten tehtiin talvi töitä, hommattiin sponsseja jne. Sitten tänne tulee sinunlaisesi idiootit kertomaan kuinka siellä kolaroidaan, paetaan paikalta ja kaikkea muuta vastaavaa. Varmaan kukaan ei täälläkään liikkujista mene toisen "työpaikalle" (sikäli mikäli joskus poistuu tietokoneelta) suoltamaan tuollaista paskaa mitä se ketju oli täynnä. Mutta jos minä hommaan sponsseja, keskityn johonkin tosissaan jne niin silloin kaltaisesi asiasta tietämättömät saa tehdä kaikkensa julkaistakseen perättömiä tietoja asioista mistä ei tiedä mitään?Versus CBR2007 ketju,, jossa olis puusilmäisyyttä lähteä komppaamaan urheiluhenkeä,, nopeuskisassa missä ajetaa satojakilometrejä yleisen liikenteen seassa säännöillä jotka kaikki tietää vaikkei niitä oo kirjoitettukaan ylös. Jossa tyypit aiheuttaa onnettomuuden ja lähtee karkuun kun pitäis olla edes rahtusen vastuunkantoa. Jos närkästystä moisesta aletaan vertaamaan suolen sisältöön tai jos noita närkästyksiä moderoitaisiin niin sitten pitää kyllä kysyä missä orgissa mennään.
Tää on taas tätä "hyökkäys on paras puolustus"-juttuaKerro nyt sinäkin kuka meistä sen onnettumuuden aiheutti ettei asiasta tarvi tehdä herjaus syytettä. Sillä itse olen tosissani tuossa hommassa ollut ja sitä varten tehtiin talvi töitä, hommattiin sponsseja jne. Sitten tänne tulee sinunlaisesi idiootit kertomaan kuinka siellä kolaroidaan, paetaan paikalta ja kaikkea muuta vastaavaa. Varmaan kukaan ei täälläkään liikkujista mene toisen "työpaikalle" (sikäli mikäli joskus poistuu tietokoneelta) suoltamaan tuollaista paskaa mitä se ketju oli täynnä. Mutta jos minä hommaan sponsseja, keskityn johonkin tosissaan jne niin silloin kaltaisesi asiasta tietämättömät saa tehdä kaikkensa julkaistakseen perättömiä tietoja asioista mistä ei tiedä mitään?Versus CBR2007 ketju,, jossa olis puusilmäisyyttä lähteä komppaamaan urheiluhenkeä,, nopeuskisassa missä ajetaa satojakilometrejä yleisen liikenteen seassa säännöillä jotka kaikki tietää vaikkei niitä oo kirjoitettukaan ylös. Jossa tyypit aiheuttaa onnettomuuden ja lähtee karkuun kun pitäis olla edes rahtusen vastuunkantoa. Jos närkästystä moisesta aletaan vertaamaan suolen sisältöön tai jos noita närkästyksiä moderoitaisiin niin sitten pitää kyllä kysyä missä orgissa mennään.
Ketjussa oli viimeisen näkemän mukaan 127 viestiä joista puolet oli yhtä ja samaa paskaa mitä sinä suollat. Kritisointi on aina ok mutta en minäkään tule muiden viesteihin jankkaamaan samaa asiaa joka varsinkaan ei edes pidä paikkaansa.
Nyt oikeasti ylläpito voisi ottaa itseään niskasta kiinni ja aloittaa jonkun sortin reagoinnin noihin henkilökohtaisiiin hyökkäyksiin jne. Ei ole ihme että tänne ei yksikään teami tai muu juuri kirjoittele koska täällä tuo keskustelun taso ei ole sitä luokkaa että tukijat ja taustajoukot asiasta pitäisivät. Itse sen huomasin vasta nyt mutta tiedänpähän tulevaisuudessa.
Täysin asiallisesti..........., että toinen kirjoittaja on jostain asiasta eri mieltä täysin asiallisella kirjoituksella.
Ohan se tietty hienoo ja asiallista olla eri mieltä ja jauhaa sontaa asioista, joista ei mitään tiedä. Niinpä niin.Tää on taas tätä "hyökkäys on paras puolustus"-juttuaKerro nyt sinäkin kuka meistä sen onnettumuuden aiheutti ettei asiasta tarvi tehdä herjaus syytettä. Sillä itse olen tosissani tuossa hommassa ollut ja sitä varten tehtiin talvi töitä, hommattiin sponsseja jne. Sitten tänne tulee sinunlaisesi idiootit kertomaan kuinka siellä kolaroidaan, paetaan paikalta ja kaikkea muuta vastaavaa. Varmaan kukaan ei täälläkään liikkujista mene toisen "työpaikalle" (sikäli mikäli joskus poistuu tietokoneelta) suoltamaan tuollaista paskaa mitä se ketju oli täynnä. Mutta jos minä hommaan sponsseja, keskityn johonkin tosissaan jne niin silloin kaltaisesi asiasta tietämättömät saa tehdä kaikkensa julkaistakseen perättömiä tietoja asioista mistä ei tiedä mitään?Versus CBR2007 ketju,, jossa olis puusilmäisyyttä lähteä komppaamaan urheiluhenkeä,, nopeuskisassa missä ajetaa satojakilometrejä yleisen liikenteen seassa säännöillä jotka kaikki tietää vaikkei niitä oo kirjoitettukaan ylös. Jossa tyypit aiheuttaa onnettomuuden ja lähtee karkuun kun pitäis olla edes rahtusen vastuunkantoa. Jos närkästystä moisesta aletaan vertaamaan suolen sisältöön tai jos noita närkästyksiä moderoitaisiin niin sitten pitää kyllä kysyä missä orgissa mennään.
Ketjussa oli viimeisen näkemän mukaan 127 viestiä joista puolet oli yhtä ja samaa paskaa mitä sinä suollat. Kritisointi on aina ok mutta en minäkään tule muiden viesteihin jankkaamaan samaa asiaa joka varsinkaan ei edes pidä paikkaansa.
Nyt oikeasti ylläpito voisi ottaa itseään niskasta kiinni ja aloittaa jonkun sortin reagoinnin noihin henkilökohtaisiiin hyökkäyksiin jne. Ei ole ihme että tänne ei yksikään teami tai muu juuri kirjoittele koska täällä tuo keskustelun taso ei ole sitä luokkaa että tukijat ja taustajoukot asiasta pitäisivät. Itse sen huomasin vasta nyt mutta tiedänpähän tulevaisuudessa.![]()
Ylläoleva teksti taas jälleen osoittaa kuinka valittaja itse solvaa henkilökohtaisesti toista kirjoittajaa sen vuoksi, että toinen kirjoittaja on jostain asiasta eri mieltä täysin asiallisella kirjoituksella. Ja kaiken kukkuraksi valittaja huutaa apua ylläpidolta henkilökohtaisuuksiin puuttumiseen. Hohhoijakkaa...
Juu raastupaan vaan kaikki; siellä ne asiat ratkeaa ison pöydän ääressä! Herttileijaa mitä itkua ja porua...Kerro nyt sinäkin kuka meistä sen onnettumuuden aiheutti ettei asiasta tarvi tehdä herjaus syytettä. Sillä itse olen tosissani tuossa hommassa ollut ja sitä varten tehtiin talvi töitä, hommattiin sponsseja jne. Sitten tänne tulee sinunlaisesi idiootit kertomaan kuinka siellä kolaroidaan, paetaan paikalta ja kaikkea muuta vastaavaa. Varmaan kukaan ei täälläkään liikkujista mene toisen "työpaikalle" (sikäli mikäli joskus poistuu tietokoneelta) suoltamaan tuollaista paskaa mitä se ketju oli täynnä. Mutta jos minä hommaan sponsseja, keskityn johonkin tosissaan jne niin silloin kaltaisesi asiasta tietämättömät saa tehdä kaikkensa julkaistakseen perättömiä tietoja asioista mistä ei tiedä mitään?
Nyt oikeasti ylläpito voisi ottaa itseään niskasta kiinni ja aloittaa jonkun sortin reagoinnin noihin henkilökohtaisiiin hyökkäyksiin jne. Ei ole ihme että tänne ei yksikään teami tai muu juuri kirjoittele koska täällä tuo keskustelun taso ei ole sitä luokkaa että tukijat ja taustajoukot asiasta pitäisivät. Itse sen huomasin vasta nyt mutta tiedänpähän tulevaisuudessa.
Tuosta minä otan syyt niskoilleni koska itse poistin koko ketjun erään tukijan otettua yhteyttä asian tiimoilta.Noh, vähän tiukkaa on ollut. Esims nyt on ilmeisesti edellä mainittu cannonball run ketju hävitetty, koska siinä oli vähän vääntöä. Siinä oli kuitenkin myös asiaa ja paljon viihdearvoa.
Olen niitä muun karsinnan ohessa koettanut vähentää, mutta aina löytyy ihmisiä, joiden mielestä "+1" on postaamisen arvoinen mielipide......mutta voisiko noista +1 viesteistä päästä jotenkin eroon? Joku kiinnostava viestiketju missä väännöt on parhaimmillaan ja huomaa sinne tulleen uuden viestin niin se onkin joku saatanan plus ykkönen...
Ilmeisesti olit viime yönäkin yksin töissä ja ei ollu mitään tekemistä, mutta paljon asiaa kun kävit heittämässä läppää noin sataan ketjuun mp-aiheiset äänestykset-otsikon alle. Tulipahan heti ne maagiset 100 viestiä täyteenMielestäni moderointi on ihan ok tasolla, täytyyhän niitä rönsyjäkin olla jotta tulee luettua jopa sellaisiakin juttuja jotka eivät aina niin itseä kosketa/kiinnosta. Välillä nämä jutut saa niin makeat naurut aikaan, että ihan oikeasti olen onnellinen että saan olla töissä yksin(niin kuin nytkin) eipä tule kukaan kyselemään että mille sä nyt taas naurat vedet silmissä.![]()
Siitähän täällä ei ole keskusteltukaan, kaikille edes hitusen kisaa tunteville lienee kyllä muutenkin selvää että ihan kaikkia lakeja ei noudatella. Kysymys onkin siitä, että täällä torpedoidaan kritisoimalla ja maailmaa parantamalla ihan kaikki ketjut joissa kyseessä olevaa tai samankaltaisia aiheita käsitellään. Tämä taas johtaa foorumin kiinnostavuuden laskuun.Jaa, mitä sitä raporttia viime vuoden CBR-kisasta påmppermagazinesta luki, niin eipä siitä ainakaan saanut sellaista kuvaa että ihan nätisti ja lakeja rikkomatta tuli ajettua koko kisan ajan....![]()