Tällä foorumilla on menty liiallisuuksiin toisten kyttäämisessä ja kritisoinnissa. En tiedä tapahtuuko tämä huvin vuoksi, vai luuleevatko nämä hartaat kristityt tai muuten vaan uskollisesti lakeja noudattavat ihmiset vaikuttavansa kritisoinnilla asiaan? Pelastaako esim. viittaamassasi CannonBall Run -ketjussa tuon kilpailun tuomitseminen ihmishenkiä, tai valaistuvatko kilpailun osanottajat Herran pyhässä hengessä, ymmärtävät tehneensä syntiä ja katuvat rukoillen Herran anteeksiantoa? Epäilenpä hyvin vahvasti.
Ihmeellisintä on se, että aina kun ilmaantuu ketju jossa keskustellaan moottoripyöräilyn ei-niin-laillisista harrastusmuodoista tai -tapahtumista, on varmuudella samat nimimerkit kritisoimassa ja kirjoittamassa omasta mielipiteestään eroavista kirjoittajista hyvinkin alentavaan sävyyn - ja tämä sallitaan?
Mielestäni on aivan yhtäläistä jos vaikka minä lähden jokaiseen matkailuaiheiseen ketjuun huutelemaan päättömyyksiäni ja sillä tuhoamaan keskustelun kulun. Perusteena tietysti "saa olla eri mieltä" ja "tämä on vapaa foorumi". Miksi ei?
Koska en vaan jaksa olla niin pikkumainen ja paskantärkeä kuin osa Teistä.
Tuo paskantärkeys ja "minä olen oikeassa" menttaliteetti on täällä valitettavasti päässyt puhkeamaan kukkaan.Ja isosti.
Kaiholla muistelen niitä alkuaikojen keskusteluita, joissa keskityttiin asiaan...ei henkilöön.
Nyt täällä otetaan raju asenne, kun epämieluisaan henkilön kirjoitus ilmestyy ruudulle.Ihan vaan sen vuoksi, että päästäs haukkumaan henkilö...asiasta voitas olla periaatteessa vaik samaa mieltäkin.
Muutaman kerran on tullut testattua ihmisten ärsytyskynnystä ja matalalla tuntuu olevan.
Annetaan anteeks, ilmeisesti asialla on niin nuoret henkilöt, että vielä se suvaitsevaisuus tulee opittua-kantapään kautta

Vielä ne huomaa, ettei tiedä puoliakaan, vaan tuijottavat oksanreiästä maailmaa.
ikävä on...menneiden aikojen orggia...