Jep, onhan mulla kokemusta turboilla varustettujen laitteiden ropaamisesta jonkinverran tuolta 80 -luvulta kun silloisilla A -ryhmän laitteilla ajeltiin rallia... Itseasiassa myös viidessä viimeisessä siiviiliautossani on ollut turbo ja kahdessa niistä tupla sellainen. Ropaaminen ei ole mun juttu vaan ajaminen.
Tuosta sun vastauksesta voi siis päätellä, että tuota mun Rockettia tehokkaammilla turbollisilla pyörillä ei ajeta vaan ne kaikki seisoo tallissa odottamassa ostajaa. Eikö olisi kätevämpää kerätä postimerkkejä ? Menis pienempään tilaan ja onhan niissäkin kalliita harvinaisuuksia ?
Roketilla ajaminen mutkateillä on nautinto, jos turbon painemittari näyttää 0,5 baria pidempään kun pari sekuntia niin johan alkaa maisema vaihtumaan kustomille turhankin tiheään. Noissa sun "dynoajeluissa" ei ole tuota ongelmaa, eikä myöskään tarvii jännittää joutuvansa takapenkille taas kattelemaan videoita kuinka tiekohtaista rajoitusta on kuulemma tullut ylitettyä.
Roketin koneeseen ei tarvii kun huollossa vaihtaa öljyt, kytkintä on hieman varmuuden vuoksi kiristetty. Varsinainen virittäminen on kohdistunut pyörän muiden ominaisuuksian kohentamiseen tehon edellyttämälle tasolle (jousitus, jarrut, vanteet, renkaat, ajoasento).
Lähdempä tästä sunnutaiajelulle kohti aurinkoista lounaista suomea