TiJuKo
New member
Pakoputken EXUP-läpästä...
Huomasin tuossa kun asentelin sliparin pyörääni (Yamaha MT-10), että siellähän on läppä juuri ennen vaimenninta. Pyörän ollessa sammuksissa läppä on kiinni. Ohjekirjan mukaan sitä säätelee joku tarkkaan säädetty vaijeri ja samaisen aviisin mukaan parantaa suorituskykyä. Minä en kyllä oikein ymmärrä kuinka se parantaa suorituskykyä jos pakopuolta kuristetaan. Kertokaapa tyhmälle mikä tuossa on idea ja onko siitä haittaa jos läpän neuvoo olemaan jatkuvasti auki.
Kiitos
Huomasin tuossa kun asentelin sliparin pyörääni (Yamaha MT-10), että siellähän on läppä juuri ennen vaimenninta. Pyörän ollessa sammuksissa läppä on kiinni. Ohjekirjan mukaan sitä säätelee joku tarkkaan säädetty vaijeri ja samaisen aviisin mukaan parantaa suorituskykyä. Minä en kyllä oikein ymmärrä kuinka se parantaa suorituskykyä jos pakopuolta kuristetaan. Kertokaapa tyhmälle mikä tuossa on idea ja onko siitä haittaa jos läpän neuvoo olemaan jatkuvasti auki.
Kiitos
