Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi olla että olen ymmärtänyt väärinkin mutta käsittääkseni tuo urheilualussasu alimmaisena toimii silloin kun haluaa siirtää ksoteutta iholta ulospäin. Mutta näin keväiseen aikaan jolloin hakee vain lisää lämpöä, ei välttämättä tarttis olla alimmaisena? Noilla kun tahtoo olla taipumus alkaa haista hielle aika nopeasti niin itse pidän alimmaisena kylmillä keleillä vaikkapa ihan tavallista t-paitaa tai muuta aluspaitaa, jolloin urheiluaslusasu on käyttökelpoinen vielä loppupäivästäkin. Kertokaa jos olen väärässä. Itse käytän urheilualusasuna noita windstopper-malleja.Joo, niissä urheilualusasuissa on oleellista että se on ekana eli ihoo vasten, muuten ei paketti toimi oikein.
Äläs nyt..Ei ne kalsarit liikaa ole,kun ajetaan pitkää matkaa ja tykkää ettei vilu iske.Pitkät kalsarit alkaa olemaan jo liikaa, niitä en käytä, muuten yllä mainittu...
Urheilualusasujen lämpimyys perustuu just siihen kosteudensiirtoon. Kosteet vaateet ihoo vasten jäähdyttää paljon nopeemmin. Totta että ne käy helposti haiseen, mutta toisaalta pikkupussi pesuainetta taskussa tai lainataan majapaikasta, ja huljautus lavuaarissa nii se on kuiva puolessa tunnissa.Voi olla että olen ymmärtänyt väärinkin mutta käsittääkseni tuo urheilualussasu alimmaisena toimii silloin kun haluaa siirtää ksoteutta iholta ulospäin. Mutta näin keväiseen aikaan jolloin hakee vain lisää lämpöä, ei välttämättä tarttis olla alimmaisena? Noilla kun tahtoo olla taipumus alkaa haista hielle aika nopeasti niin itse pidän alimmaisena kylmillä keleillä vaikkapa ihan tavallista t-paitaa tai muuta aluspaitaa, jolloin urheiluaslusasu on käyttökelpoinen vielä loppupäivästäkin. Kertokaa jos olen väärässä. Itse käytän urheilualusasuna noita windstopper-malleja.Joo, niissä urheilualusasuissa on oleellista että se on ekana eli ihoo vasten, muuten ei paketti toimi oikein.