peitsamo
Calacucco
Paljonko perse kestää?
Kyse ei ole rahasta, vaan siitä millaisia siivuja ajelet yhtä kyytiä ilman pysähdystä?
Tuolla jossain joku kehui 500 kilsan vedoistakin, liekkö sitten kalajuttuja.
Kysymys kumpuaa siitä, että itselle tuntuu olevan tuollainen 200 km/3h ihan maksimi, sen jälkeen perse on ihan puuduksissa jonkin aikaa. Tosin omalla mopolla ei paljon pidemmälle yhdellä tankilla pääsekkään. Tämä on varmaan myös ajotapa- ja ajoasentokysymys ja kokemuksellakin lienee lopputulokseen osansa, samoin kuin alla olevalla mopollakin.
Millaisia asioita tässä kannattaisi huomioida?
Kyse ei ole rahasta, vaan siitä millaisia siivuja ajelet yhtä kyytiä ilman pysähdystä?
Tuolla jossain joku kehui 500 kilsan vedoistakin, liekkö sitten kalajuttuja.
Kysymys kumpuaa siitä, että itselle tuntuu olevan tuollainen 200 km/3h ihan maksimi, sen jälkeen perse on ihan puuduksissa jonkin aikaa. Tosin omalla mopolla ei paljon pidemmälle yhdellä tankilla pääsekkään. Tämä on varmaan myös ajotapa- ja ajoasentokysymys ja kokemuksellakin lienee lopputulokseen osansa, samoin kuin alla olevalla mopollakin.
Millaisia asioita tässä kannattaisi huomioida?
. Muutaman kerran tullut ajeltua about 250 km ja olis sitä varmaan ajellu vielä jonkun matkaa mutta tullu kurvattua tankille
. Itse asiassa ei mulla takapuoli puudu, enemmänki alkaa herpaantua liikenteen seuraaminen
.. Ja jos jossain tuntuu niin hartiat /niska alkaa väsyy ja vaatinee jotain jumppaliikettä
...menee varmaan ajokokemuksenpuutteeseen.. Oon kyl ihmetelly sitä että tosi moni valittaa et persus puutuu - oon taas tässäkin asiassa outo kun ei mulla vaan
... Istun kyllä áika pystyssä ajoasennossa ja mulla se matala istuin (melkee ilman topninkeja) ku oon tämmönen persjalkanen tumppi
.
).