• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Pannuton kausi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Markus919
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Markus919

New member
Tuli sitten vedettyä ekan ajokauden ekat pannut näin loppukaudesta.
veryangry.gif
Tyylikkäästi kääntiksellä ympäri kurvatessa. Lehteä takasen alla. Siitähän se sitten lähti.
Kytkinkahva, peili(vasen), etuvilkku, vaihdepoljin, lommo tankissa ja katteet naarmuilla. Taitaa omavastuu kynnys ylittyä.

P.S. On vain kahdenlaisia motoristeja, niitä jotka ovat....no niin, mä oon ainakin....

Tarjoilija: päivän pannu?? Rekkamies: ei,ei kun yön ajanu....
033102ass_1_prv.gif

Asiaan,eli PANNUTON kausi taas takana
062802jumpie_prv.gif
eikä voi enää spändäreitä tullakkaan kun mopolla on ollu seisokki yli viikon..

Itselles ei vissiin käyny kuitenkaan mitenkään?
Kyllähän noilla rikkoontumismäärillä omavastuu raja pitäs ylittyä. Tosin riippuu miten iso se on
idea3.gif

Oliko muuten paljon vauhtía?

Sellasta vakio kääntöpaikkaa hieman ahtaammassa kujan päässä olin kääntämässä mopoa ympäri kun lipes takanen alta jyrkässä kallistuksessa. elikkäs varmaan sellasta kävelyvauhtia menin siinä.
Eipä tossa itelle käyny mitään. lukuunottamatta ruhjoutunutta egoa.
kaboom.gif

Tuli sitten vedettyä ekan ajokauden ekat pannut näin loppukaudesta.
veryangry.gif
Tyylikkäästi kääntiksellä ympäri kurvatessa. Lehteä takasen alla. Siitähän se sitten lähti.
Kytkinkahva, peili(vasen), etuvilkku, vaihdepoljin, lommo tankissa ja katteet naarmuilla. Taitaa omavastuu kynnys ylittyä.

P.S. On vain kahdenlaisia motoristeja, niitä jotka ovat....no niin, mä oon ainakin....
kolme viikkoo sitten täsmälleen samanlainen homma kävi mulle!! ja pyörä lunariin

pari kertaa pusikossa yrittänyt katugummeilla pysyä pystyssä huonoin tuloksin, sit kerran nurmikko kentällä piti vetää oikeen emäsladissa
biggrin.gif
ja jotain pikkukömmähdyksiä melke paikaltaan pari mut ei yhtään oikeen kunnon kaatoa jossa olisi tullut oikeen vaurioita.

mikä lasketaan pannutukseksi? Onko se heti pannutus, jos pyörä ottaa kolmatta tukipistettä jostain muusta kuin tukijalasta?

Siinä tapauksessa ~7kertaa

Kolme kautta mennyt pystyssä, ilmeisesti oppinut jotain vuosien varrella. Toivottavasti taidot lisääntyy jatkossakin...

17 kautta mennyt pannuitta, kaksi talvea myös katuendurolla. Katuenskalla kaaduin kyllä paikallaan ekana talvena, kun tukijalka luiskahti lähdössä järven jäällä ja seurasi nopea 180 astetta
omg.gif
Ei vaurioita henkiselle eikä kalustopuolelle
biggrin.gif

*kop kop* puuta...

Alkuaikoina tuli kaatuiltua katupyörillä enemmänkin, mutta sit kun siihen kaatuiluun kypsyi ja päätin pysyä pysyssä, niin lupaus onkin pitänyt...

30 vuotta piti treenata motorisoidulla kaksipyöräisellä että pääsi kaatumaan. Ei ollu niin kivaa että haluisin tehdä sitä enää uudelleen. Pystyssä kivempaa kuin kumossa.

"30 vuotta piti treenata motorisoidulla kaksipyöräisellä että pääsi kaatumaan. Ei ollu niin kivaa että haluisin tehdä sitä enää uudelleen. Pystyssä kivempaa kuin kumossa."

Tästä ei ole paljon puhuttu, mutta siinä on todella 'pyhää' kun pyörä kaatuu. Vaikea kuvata sitä fiilistä. Sehän on siitä ovela juttu, että yleensä ei tajua mitä tapahtuu, koska jos tajuaisi, niin eihän sitä kaatuisi vaan korjaisi tilanteen.

Siinä on ovela 'kelkasta putoamisen fiilis'.

Viisi kautta takana ja pystyssä on pysytty!  
smile_org.gif

Läheltä piti-tilanteita on pari ollut mutta niitähän ei lasketa...  
lookaround_orig.gif

Ei lippoja eikö muutakaan ihmeellistä. Lähellä oli kyllä tossa pari vko sit lippa ku lähti ~100 vauhdista etunen alta jarrutuksessa hiekan takia, pelästyneenä refleksit vaan toimii.
062802jumpie_prv.gif

Pannuton kausi takana taas... Ei oikeistaan edes läheltä piti tilanteita ollut, ellei lasketa joitakin kiivaita luisuja radalla, vuorotellen etusella ja takasella...

Back