Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai vedin, ihan hämärän rajamailla oli se vika kierrossuurinpiirtein tyytyväinen kans suoritukseen, mopo vaan sammahteli vähän väliä...ja se pikkumäen hässäkkä oli kyl kummallinen juu?![]()
garse muuten vetäsit ihan kalkkiviivoilla ohi musta, olin 118![]()
hieno oli ratakin kyllä, voimat vaan loppu jostakin syystä!![]()
Hehee! Oltiin kaverin kanssa katsomassa harrastelijoiden lähtöä kun odoteltiin omaa rupeamaa ja ohi pärähti niin jerkulta kuulostava 2t, että kyseessä oli pakko olla 500. Odoteltiin että kuski pääsi kurvista pois ja suoralle avaamaan, niin korviin kantautunut BRAAAAP!! vahvisti huomiomme!mukana! lähen 500 cr:rää ulkoiluttamaan!![]()
vähän näyttäis olevan viimevuotista lyhyempi pätkä?
nii ja toivottavasti ajanotto toimii tälläkertaa, harmitti kun sain viimeks ajan vaan ekalta kiekalta...
joo tais olla mulla ainoo, toisaalta ihme kun noi cc kisat on kun semmoselle tehty!Hehee! Oltiin kaverin kanssa katsomassa harrastelijoiden lähtöä kun odoteltiin omaa rupeamaa ja ohi pärähti niin jerkulta kuulostava 2t, että kyseessä oli pakko olla 500. Odoteltiin että kuski pääsi kurvista pois ja suoralle avaamaan, niin korviin kantautunut BRAAAAP!! vahvisti huomiomme!mukana! lähen 500 cr:rää ulkoiluttamaan!![]()
vähän näyttäis olevan viimevuotista lyhyempi pätkä?
nii ja toivottavasti ajanotto toimii tälläkertaa, harmitti kun sain viimeks ajan vaan ekalta kiekalta...![]()
Siellä ei muita 2t 500 tainnut olla joten se taisit olla sinä? Kyllä sydäntä lämmitti kuunnella isoa pyssyä!
Tappajan katse? Toivottavasti on joku osunut itsestäkin![]()
No ainakin GCS oli tyyliin 4+5+6 siinä vaiheessa, kun sut näin skaban jälkeen. Ilmiömäinen palautumiskyky?Tappajan katse? Toivottavasti on joku osunut itsestäkin
Joo, maaliin tultuani höpötin tovin kilpailupäällikkö Kakon kans ja pyysin jos puhtaammilla sormillaan painais mun silmät takas päähän, sellainen tunne oli viimeisten kierrosten ajan![]()
![]()