• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Panssari CC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja garse
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hieno oli skaba, mutta jäin kaipailemaan niitä viimevuoden mutalutakoita
biggrin.gif

Nyt oli pyörät ja miehet suht ajamattoman näköisiä.

Tulos on myös minulle arvoitus, mutta eiköhän se jossain vaiheessa selkene.

Ihmeen hyvin jaksoi tuon parituntisen ajaa näin melkeen treenaamatta
033102beer_1_prv.gif

suurinpiirtein tyytyväinen kans suoritukseen, mopo vaan sammahteli vähän väliä...  
sad_orig.gif
ja se pikkumäen hässäkkä oli kyl kummallinen juu?

garse muuten vetäsit ihan kalkkiviivoilla ohi musta, olin 118
biggrin.gif

hieno oli ratakin kyllä, voimat vaan loppu jostakin syystä!  
thumbs-up.gif

suurinpiirtein tyytyväinen kans suoritukseen, mopo vaan sammahteli vähän väliä...  
sad_orig.gif
ja se pikkumäen hässäkkä oli kyl kummallinen juu?

garse muuten vetäsit ihan kalkkiviivoilla ohi musta, olin 118
biggrin.gif

hieno oli ratakin kyllä, voimat vaan loppu jostakin syystä!  
thumbs-up.gif
Ai vedin, ihan hämärän rajamailla oli se vika kierros
biggrin.gif
? Päästin varmaan 10 sijaa itsekin ohi vikalla kiekalla kun ei vaan päässyt enää eteenpäin. Tilanteesta toiseen
biggrin.gif

Tulokset on nyt luettavissa: 86.
Kaasu Kaasu toimi hienosti, olis vaan ehkä kannattanut tsekata ennen kisaa tuon pohjapanssarin kiinnitys. Ei olis tarvinnut jännittää ekan kierroksen jälkeen koko loppukisaa, että putooko se vai ei, kun niin rämisi... Olihan se vielä yhdestä etukiinnikkeestä kiinni maalissa, eli turhaan jännitin
biggrin.gif

Ohos, onhan tossa sitten toinenkin tyytyväisyyden aihe. Suht tasaisia kierroksia koko kisan läpi. Nopein 15.23 ja hitain 16.05 kun ei ekaa kierrosta laske mukaan. Ihan jees ja nyt pitää siirtää katseet kohti Riksua jos sen reitin selvittäisi läpi
smile_org.gif

Sama positiivinen havainto oli minullakin. Eka kiekka 16 min ja tankkauskiekka 16 min. muut 15 min. eli tasaista on. Onnea ja tsemppiä sinne Riksuun.

Mä päätin pyhittää tämän kesän näille CC kahinoille. Tarkoitus olisi ajella nää kaikki Suomen kisat ja päälle parit skabat Sweduissa. Talvella sitten taas enskaillaan spoorissa.

Nonni! Tasan 130. oli meitsin sijoitus, loppua kohden kans alkoi ihme stumppailu, varmaan lähemmäs 10 kertaa. Siihen vielä 3 kaatumista, kahdessa mut tuupattiin nurin ja viimeinen, kilsa ennen maalia, väsymys voitti ja entuudestaan kipeän olkapään kautta tonttiin. No, tosta ei oo kuin kaks, tai no, oikeastaan yks suunta, eli rinta kaarella kohti Joutsaa
tounge.gif

m laukalla oli kans paljon kuvia!
mulla vähä poukkoili kierrosajat, nopein 14.45 ja hitain (varikkokierros) 18.06!

seuraavaa kisaa odotellessa, siis joutsaa!
jos sinne vaihtais jäävälitykset pois ja muutenki kaikki osuis kohilleen
tounge.gif

mukana! lähen 500 cr:rää ulkoiluttamaan!  
tounge.gif

vähän näyttäis olevan viimevuotista lyhyempi pätkä?
nii ja toivottavasti ajanotto toimii tälläkertaa, harmitti kun sain viimeks ajan vaan ekalta kiekalta...
Hehee! Oltiin kaverin kanssa katsomassa harrastelijoiden lähtöä kun odoteltiin omaa rupeamaa ja ohi pärähti niin jerkulta kuulostava 2t, että kyseessä oli pakko olla 500. Odoteltiin että kuski pääsi kurvista pois ja suoralle avaamaan, niin korviin kantautunut BRAAAAP!! vahvisti huomiomme!
biggrin.gif

Siellä ei muita 2t 500 tainnut olla joten se taisit olla sinä? Kyllä sydäntä lämmitti kuunnella isoa pyssyä!

mukana! lähen 500 cr:rää ulkoiluttamaan!  
tounge.gif

vähän näyttäis olevan viimevuotista lyhyempi pätkä?
nii ja toivottavasti ajanotto toimii tälläkertaa, harmitti kun sain viimeks ajan vaan ekalta kiekalta...
Hehee! Oltiin kaverin kanssa katsomassa harrastelijoiden lähtöä kun odoteltiin omaa rupeamaa ja ohi pärähti niin jerkulta kuulostava 2t, että kyseessä oli pakko olla 500. Odoteltiin että kuski pääsi kurvista pois ja suoralle avaamaan, niin korviin kantautunut BRAAAAP!! vahvisti huomiomme!
biggrin.gif

Siellä ei muita 2t 500 tainnut olla joten se taisit olla sinä? Kyllä sydäntä lämmitti kuunnella isoa pyssyä!
joo tais olla mulla ainoo, toisaalta ihme kun noi cc kisat on kun semmoselle tehty!
tounge.gif

aattelin kiertää kaikki cc:t sillä jos kunto/mopo/rahkeet kestää!
on se vaan kiva laite  
thumbs-up.gif

Back