Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon huomannut kans että tosiaan se kurssi ei oo ihan päivän paras millä muunnetaan. Mites tuo asetus käytännössä muutetaan? Pikaisella valikkoseikkailulla en moista asetusta löytänyt.Kannattaa muuttaa asetuksista veloitustapa. Oletuksena Paypal käyttää omia valuuttakursseja, jotka ovat hivenen heikompi kuin ns. oikeat kurssit. Eli vaihtakaa asetuksia siten, että muunto tapahtuu luottokunnan puolesta.
Onkos tuo vielä nykyään mahdollista? Aikoinaan luin tällä foorumilla olleen keskustelun Vanha Paypal juttu ja silloin vaihdoin juuri tuonKannattaa muuttaa asetuksista veloitustapa. Oletuksena Paypal käyttää omia valuuttakursseja, jotka ovat hivenen heikompi kuin ns. oikeat kurssit. Eli vaihtakaa asetuksia siten, että muunto tapahtuu luottokunnan puolesta.
Mulla ainakin pystyi sitä muuttamaan kun äsken kokeilin, ja korttikin vaihtui tossa vapun tienoillaOnkos tuo vielä nykyään mahdollista? Aikoinaan luin tällä foorumilla olleen keskustelun Vanha Paypal juttu ja silloin vaihdoin juuri tuonKannattaa muuttaa asetuksista veloitustapa. Oletuksena Paypal käyttää omia valuuttakursseja, jotka ovat hivenen heikompi kuin ns. oikeat kurssit. Eli vaihtakaa asetuksia siten, että muunto tapahtuu luottokunnan puolesta.
(Profile -> Recurring Payments -> Edit Funding Options -> Conversion options) jutun mukaan. Nyt kun luottokortti uusiintu ja vaati uuden vahvistamisen, niin tota valintaa ei enää olekkaan! Vai onkos se niin, että kerran tehtynä se pysyy voimassa vaikka luottokortin numero muuttuu. Euro näyttää olevan "Primarynä"...
Juuri noin muutin sillon joskus aikoinaan toin toiminnon, mutta mutta, nyt toin Edit Funding Options valikon takaa löytyy vaan "Manage Funding Sources" ja siinä näkyy luottokortin (Visa) numero. Valinnat on save tai cancel.Mulla ainakin pystyi sitä muuttamaan kun äsken kokeilin, ja korttikin vaihtui tossa vapun tienoilla.![]()
Profile -> Recurring Payments -> Edit Funding Options -> Conversion options
ja sitten Bill me in the currency listed on the seller's invoice.
Jos se ei onnistu tuota kautta, niin sen pitäisi onnistua viimeistään siinä vaiheessa kun olet maksamassa ostosta.
Juuri noin muutin sillon joskus aikoinaan toin toiminnon, mutta mutta, nyt toin Edit Funding Options valikon takaa löytyy vaan "Manage Funding Sources" ja siinä näkyy luottokortin (Visa)
Liittyyköhän tohon jotenkin toi My Account sivulla oleva Account type? Mulla se on Personal.
Niillä ei ole mitään erillistä veloitusta. Vaan valuuttakurssit, joita PayPal käyttää ovat heikompia kuin oikeat.Paljonko Paypal ottaa kun vaihtaa valuuttaa paypal-tilillä? Itse siirsin sinne 350€ ja nyt näyttäisi olevan 464$ mikä ei vastaa tämän hetken kursilla 350€. Eli todellisuudessa siellä pitäisi olla 476$.. Ajattelin vaan kysyä jos, joku sattuisi muistamaan että ottavatko tosiaan 12$ kun vaihtavat eurot dollareiksi?
Eli todellisuudessa siellä on oikea määrä rahaa, ja voin tehdä ostoksen joka maksaa sen 470$??Niillä ei ole mitään erillistä veloitusta. Vaan valuuttakurssit, joita PayPal käyttää ovat heikompia kuin oikeat.Paljonko Paypal ottaa kun vaihtaa valuuttaa paypal-tilillä? Itse siirsin sinne 350€ ja nyt näyttäisi olevan 464$ mikä ei vastaa tämän hetken kursilla 350€. Eli todellisuudessa siellä pitäisi olla 476$.. Ajattelin vaan kysyä jos, joku sattuisi muistamaan että ottavatko tosiaan 12$ kun vaihtavat eurot dollareiksi?
Juuri näin, eli aina kannattaa maksaa luottokortilla ja käyttää kortin omaa vaihtokurssia.Sinulla on tililläsi päävaluutta (tod. näk. euro) ja sitten jos haluat käyttää muuta valuuttaa (vaikkapa dollareita), PayPal muuntaa valuutan omalla muuntokurssillaan. Siellä tilillä on käytettävissä aina juuri sen verran euroja tai dollareita, mitä näkyvissä on. Jos pystyt maksamaan suoraan luottokortilla dollareina niin silloin pystyt hyödyntämään pankin parempaa euro/USD-muuntokurssia.