Hentunliisa
New member
Vaikka meillä tuota jalkovälini tavaraa kutsutaankin sievämmällä nimellä niin sitä ei kipeenä ole tapana käyttää lainkaan.....Ja käsittelen kyllä mopoa,kuin kipeetä vittua,eli en ole suurpiirteinen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikka meillä tuota jalkovälini tavaraa kutsutaankin sievämmällä nimellä niin sitä ei kipeenä ole tapana käyttää lainkaan.....Ja käsittelen kyllä mopoa,kuin kipeetä vittua,eli en ole suurpiirteinen...
totta joka sana eikä vain PÄIVÄ vaan 2-tunnin jälkeen on pyöräItse käyttänyt Oxfordin peitettä, mitä tuolla toisaalla kehuttiin. Olen ollut tyytyväinen. Istuu hyvin pyörän päälle. Sateen lisäksi suojaa mukavasti pölyä vastaan. Nyt varsinkin on tuota havupuiden keltaista siitepölyä niin paljon ilmassa, että pyörä on ilman peitettä jo päivän seisomisen jälkeen aivan keltainen.
nyt olen haeskellut "hengittävää" pressua mutta ovat aika julmetun kalliita,ja mistä sitä kyllä tietää miten ne todellisuudessa hengittävät.
Jokainen hoitakoon ajokkinsa kuinka haluaa, minä yritän hoitaa sen yhtä hyvin kuin kumppanini ja toistaiseksi ainakin kuuluu tyytyväinen hyrinä kummastakin.
Oxford täälläkin käytössä, olen tosi tyytyväinen peittoon...Itse käyttänyt Oxfordin peitettä, mitä tuolla toisaalla kehuttiin. Olen ollut tyytyväinen. Istuu hyvin pyörän päälle. Sateen lisäksi suojaa mukavasti pölyä vastaan. Nyt varsinkin on tuota havupuiden keltaista siitepölyä niin paljon ilmassa, että pyörä on ilman peitettä jo päivän seisomisen jälkeen aivan keltainen.