Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se on toisin päin, eli rikkaalla paukuttaa.No joo, paljon kiinni konetyypistä, mutta paukkuminen useasti kertoo laihalla käymisestä. Suosittelisin lukemaan esim. jenkkiforumeilta juuri sen oman koneen käyttö- ja virityskokemuksia. Kyllähän vapaammin virtaavat putket muutosta tekee seosjuttuihin.
Älä puhu paskaa.Kyllä se on toisin päin, eli rikkaalla paukuttaa.No joo, paljon kiinni konetyypistä, mutta paukkuminen useasti kertoo laihalla käymisestä. Suosittelisin lukemaan esim. jenkkiforumeilta juuri sen oman koneen käyttö- ja virityskokemuksia. Kyllähän vapaammin virtaavat putket muutosta tekee seosjuttuihin.
(palamaton polttoaine se siellä paukkuu)![]()
Koittakaa nyt uskoa että se säädättäminen kannattaa aina, oli ruisku- tai kaasaripeli. Jopa ilman mitään pönttöjen vaihtoa vois olla ihan hyvä säädättää sen vehje optimiin, usein ne tehtaan säädöt on aikamoisia kompromisseja, päästöt yms vaikuttaa.
Voidaanko olettaa, että seokset on jollainlailla kohdallaan jos ei pauku jarrutuksissa ja kulutus pysyy normaalina, vai mistä muusta olis havaittavissa toi "vaarallisen" laihalle meno noin kotikonstein?Voi paukuttaa putkessa jos on liian rikkaalla tai laihalla. Mulla oli CBR 600 oikeen sika laihalla ja paukutti putkessa oikeen huolella.
Yleensä slipareiden vaihdon jälkeen kulutus laskee, kun pakovastuskin pienenee, elikä mopo ikäänkuin "hengittää" vapaammin, hyötysuhde paranee. Tämäkin on mallikohtainen juttu, mutta noin yleensä. Mulla on pienentyny kulutus ainakin tähän mennessä. Nykyisestä (ruisku) en vielä osaa sanoa, kun en ole tarpeeks mittaillu kulutuksia, mutta ei se oleellisesti muuttunut kumpaankaan suuntaan..
Koittakaa nyt uskoa että se säädättäminen kannattaa aina, oli ruisku- tai kaasaripeli. Jopa ilman mitään pönttöjen vaihtoa vois olla ihan hyvä säädättää sen vehje optimiin, usein ne tehtaan säädöt on aikamoisia kompromisseja, päästöt yms vaikuttaa.
Jos on tulpat ihan valkoiset, sit on jo aika selkeesti laihalla. Pakosarjat voi alkaa jopa punertamaan kuumuudesta jos on oikeen sikalaihalla.. Ajossa huomaa että veto on ohutta varsinkin osakaasulla, ei oikeen reagoi pieniin kaasunkääntelyihin kunnolla.. Viimestään sillon huomaa että oli liian laihalla, kun mäntiin palaa reijät ja se puhaltaa öljyä palotilaan (savuttaa mukavasti) ja veto loppuuVoidaanko olettaa, että seokset on jollainlailla kohdallaan jos ei pauku jarrutuksissa ja kulutus pysyy normaalina, vai mistä muusta olis havaittavissa toi "vaarallisen" laihalle meno noin kotikonstein?Voi paukuttaa putkessa jos on liian rikkaalla tai laihalla. Mulla oli CBR 600 oikeen sika laihalla ja paukutti putkessa oikeen huolella.
Yleensä slipareiden vaihdon jälkeen kulutus laskee, kun pakovastuskin pienenee, elikä mopo ikäänkuin "hengittää" vapaammin, hyötysuhde paranee. Tämäkin on mallikohtainen juttu, mutta noin yleensä. Mulla on pienentyny kulutus ainakin tähän mennessä. Nykyisestä (ruisku) en vielä osaa sanoa, kun en ole tarpeeks mittaillu kulutuksia, mutta ei se oleellisesti muuttunut kumpaankaan suuntaan..
Koittakaa nyt uskoa että se säädättäminen kannattaa aina, oli ruisku- tai kaasaripeli. Jopa ilman mitään pönttöjen vaihtoa vois olla ihan hyvä säädättää sen vehje optimiin, usein ne tehtaan säädöt on aikamoisia kompromisseja, päästöt yms vaikuttaa.
Toi penkissä säädätyskään ei ole ilmaista+Powercommanderin osto kun ei oo pyörässä vakiona säädettävää ruiskua.