Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muuttuiskohan se kuitenkin yliohjaavaksi, eli meinaa mennä sisämutkasta lepikkoon.Käsittääkseni on niin jotta jos perä nousee niin ohjauskulma pienenee ja näin ollen pyörä on aliohjautuvampi??![]()
sekä "nopeampi" ohjattava??![]()
P.S woin olla myös täysin wäärässä![]()
Muuttuiskohan se kuitenkin yliohjaavaksi, eli meinaa mennä sisämutkasta lepikkoon.Käsittääkseni on niin jotta jos perä nousee niin ohjauskulma pienenee ja näin ollen pyörä on aliohjautuvampi??![]()
sekä "nopeampi" ohjattava??![]()
P.S woin olla myös täysin wäärässä![]()
Kyllä.Eli olisko nyt sitten niin että suuntavakaus kärsii
näinpä se toimii.Kyllä.Eli olisko nyt sitten niin että suuntavakaus kärsii
Suoralla ei ehkä huomaa mitään eroa, mutta muuten ohjaus herkistyy tuntuvasti, riippuen tietysti siitä että kuinka paljon sitä persettä nostaa.
koiranluut vaikuttavat myös jousituksen progressioon. niiden muuttaminen nostaa/laskee kyllä perää, mutta on funktioltaan erilainen kuin iskarin pituuden muuttaminen.näinpä se toimii.Kyllä.Eli olisko nyt sitten niin että suuntavakaus kärsii
Suoralla ei ehkä huomaa mitään eroa, mutta muuten ohjaus herkistyy tuntuvasti, riippuen tietysti siitä että kuinka paljon sitä persettä nostaa.
yleisesti kannattaisi nostaa aika harkitusti, eikä mitään 5centin pykäliä tai päätyy kikotin tankslapperin saattamana kumipuoli ylöspäin pöpelikköön.
koiranluilla joutuu säätämään niitä mopoja joissa ei säädettäviä ylä/alakiinnikkeitä ole.
mitä lyhyempi koiranluu-sitä korkeampi perä. älä lyhennä reikäväliä yli 0,5cm kerrallaan vaan testaa miten vaikuttaa. aika pienetkin muutokset vaikuttavat ohjaukseen kohtuu paljon.
etupään korotusta voikin sitten olla vaikeahko tehdä. mulla loppuu teleskoopit siihen mihin ne loppuu eikä sitä siitä korkeammaksi saa. no omassa on keulaa laskettu 2cm alkuperäisestä joten olen ehkä jäävi. myös perä on ~2cm alkuperäistä korkeammalla.
kääntyy helpommin - slappaa helpommin.
jos muuttaa keulakulmaa liikaa niin pyörä ikäänkuin haukkaa sisämutkaan. ei yhtään kivan tuntuista.
Näin on.. Ainakin veturiin saatavat kaupalliset jousituslinkit muuttavat progressiota siinä määrin että jousen vaihto on tarpeen.koiranluut vaikuttavat myös jousituksen progressioon. niiden muuttaminen nostaa/laskee kyllä perää, mutta on funktioltaan erilainen kuin iskarin pituuden muuttaminen.
jos takajousituksen progressiota menee muuttelemaan tietyissä pyörissä, on melkolailla varmasti metikössä![]()
mistä nuo luut hommasit , oiskohan mahdollista saada myösJep...Spekuloida saa mut ite olen tyytyväinen. Etupäätä vois tosiaan viim. nyt hiukan jäykentää...Onhan noita säätöjä sielläkin. Kokeilkoon itse ne jotka epäilee (varmasti on merkeissä ja malleissa eroja)...11e moisiin koiranluihin ei ole paljoa vaikka osottautuisikin huonoksi ratkaisuksi. Niin...![]()
Hankit vaan paikalliselta metallikaatikselta, tai miks noita nyt kutsutaan ni about 5mm.n ruostumatonta lattaa... maksanee 1e se määrä mitä luihin tarvii. Sit vaan jollekkin paikalliselle metallipajalle kyseleen et voiskos tehdä. Mulla leikkasivat plasmalla muotoon ja sit metästin toisen puljun missä oli kunnon pora/terät, siellä prätkistä kiinnostunu nuorimies poraili sit reijät niihin ilmaseksi...Hienosti putkeen siis koko homma. Täytyykin tässä kiitellä vielä et Suomi on näin pieni maa, vielä pelaa palvelu ja monesti vielä paremmin ku odottaisikaan...mistä nuo luut hommasit , oiskohan mahdollista saada myösJep...Spekuloida saa mut ite olen tyytyväinen. Etupäätä vois tosiaan viim. nyt hiukan jäykentää...Onhan noita säätöjä sielläkin. Kokeilkoon itse ne jotka epäilee (varmasti on merkeissä ja malleissa eroja)...11e moisiin koiranluihin ei ole paljoa vaikka osottautuisikin huonoksi ratkaisuksi. Niin...![]()