Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja 1700km rupee jo ranteitakin kivistämäänTai sitten sä et vaan ole ajanut tarpeeksi pitkään radalla...Jos alkaa jokin paikka puutumaan on vauhtia ja vaarallisia tilanteita liian vähän. Ikinä ei ole esim radalla tai keulitellessa ruvennut perse puutumaan![]()
![]()
Nimim. kyllä se radallakin puutumaan alkaa 800km jälkeen.
Tuohon matkaan meni reilut kymmenen tuntia, että kyllä me taukoja pideltiin, ei se siitä ole kiinni. Kohtuu lämmin sää, ajohousut tahtoi tarttua kiinni polviin... MP-Asun suojataskut ei oikeen hengitä.Niin.....![]()
Miksi ihminen vetää kolmekin tankillista putkeen vaan
hätäsesti tankaten?.![]()
Ihan oikeesti hei.... ja valitetaan että hanuri huutaa.![]()
.......HALOJA-HALLOO.![]()
Olin liian nopee ja ehdin jo poistaakinTuohon matkaan meni reilut kymmenen tuntia, että kyllä me taukoja pideltiin, ei se siitä ole kiinni. Kohtuu lämmin sää, ajohousut tahtoi tarttua kiinni polviin... MP-Asun suojataskut ei oikeen hengitä.Niin.....![]()
Noniii Baritoni ehti ensin... mää hidas...
Aika monta tankinväliä on vedetty todellisella keskinopeudella 170+ ja silti vaatii toimenpiteitä... Chamonix-Travemünde nyt viimeksi tuolla menetelmällä (paitsi siinä Baselin jälkeen ja Frankfurtin kierrossa kun 130/120 rajoitus pukkasi vastaan), ja iltapäivällä kyllä perää piti jo jumpata.Jos alkaa jokin paikka puutumaan on vauhtia ja vaarallisia tilanteita liian vähän. Ikinä ei ole esim radalla tai keulitellessa ruvennut perse puutumaan![]()
Jos nyt leikki sikseen, niin kyllä se mopon ja oman mitoituksenTuohon matkaan meni reilut kymmenen tuntia, että kyllä me taukoja pideltiin, ei se siitä ole kiinni. Kohtuu lämmin sää, ajohousut tahtoi tarttua kiinni polviin... MP-Asun suojataskut ei oikeen hengitä.Niin.....![]()
Noniii Baritoni ehti ensin... mää hidas...
Ah, tuossahan se syy onkin, miksi mun persus ei puudu ajomatkoilla"... kasvatetaan pinta-alaa. Naisilla tietenkin tuo jälkimmäinen on luonteva ratkaisumalli, tulee kuin itsestään..."
Taitaa olla meikälläkin hilkulla tuo pintapaine..Jos perse puutuu, se johtuu siitä että paine per neliösentti on liian iso. Ongelmaan on kaksi ratkaisua. Joko pienennetään painetta tai kasvatetaan pinta-alaa. Naisilla tietenkin tuo jälkimmäinen on luonteva ratkaisumalli, tulee kuin itsestään. Jätkien kandee hankkia kevyemmät ajovehkeet.
Minullaki on tuollainen hitaahko matkalehmä, ja pisin päivämatka sillä on ~1400km Nizzasta Madridiin, joku 5-600km ei tunnu vielä missään. Ei mitään airhawkeja, geelipenkkejä tai edes lampaannahkoja, mutta onneksi säkkituolimainen kokonaisolemukseni valuu ikäänkuin itsestään sopivaan ajoasentoon pitkillekin rupeamille. (Asenne taas ei ole kohillaan, ja elämästä mä en tiedä mitään... eli se ei helpota.) Tankkausväli on sopiva 250-350 kilsaa, ja silloin ehkä hieman venyttelen etujalkoja, mutta en minä mitään taukojumppaa silti harrasta. Jalat nostan ajossa joskus takajalkatapeille niin että jalkapohjat on suoraan taakse, lähinnä vaihtelun takia, en siksi että polvikulma olisi paha.Toishaalta minulla onki alla matkalehemä. Seki helpottaa.