jaket
New member
omasta kokemuksesta pyörillä on merkittäviä eroja, vaikka sama takamus.
yleisesti ottaen suzukeissa on ollut hyvät satulat. satula pitää olla riittävän tasainen, ettei se työnnä eteenpäin. näin siinä saa monta asentoa, eikä ainoa asento ole tankkia vasten pakosti.
satulan pitää olla takaa riittävän leveä, että se ottaa istumaluilta, eikä paine ole jossain luiden välisellä alueella.
monessa kyykyssä liian eteennojaava asento aiheuttaa kanssa sen, että paine ei tule istumaosuudelle, vaan munien alle.
speed triplessä on vakiosatula kapea ja työntää tankkia vasten, melko nopeasti käy tuskalliseksi. ostin sitten sargentin satulan, se on leveä takaa ja tasaisempi, siinä saa useamman asennon ja on se selvästi mukavampi, mutta puutuuhan se aina , se vaan riippuu puutuuko se 200km vai 300km jälkeen.
pitemmissä matkoissa ei kannata pyörää syyttää, vaan omaa tyhmyyttä, että on moisiin reissuihin lähtenyt, persehän puutuisi vaikka kotisohvalla, jos siellä istuis rautaperseen ilman taukoja.
kesällä kuumalla ongelmaksi tulee sitten hautominen, kalvohousut ei hengitä riittävästi ja kuuma pyörä hautoo, pitäs olla joku hengitys verkko satulan ja hanurin välissä.
yksi keino millä satulaa ei huomaa, on ostaa muuten niin epämukava pyörä, että satula on paljon pienempi ongelma kuin esim ohjaustangot.
yleisesti ottaen suzukeissa on ollut hyvät satulat. satula pitää olla riittävän tasainen, ettei se työnnä eteenpäin. näin siinä saa monta asentoa, eikä ainoa asento ole tankkia vasten pakosti.
satulan pitää olla takaa riittävän leveä, että se ottaa istumaluilta, eikä paine ole jossain luiden välisellä alueella.
monessa kyykyssä liian eteennojaava asento aiheuttaa kanssa sen, että paine ei tule istumaosuudelle, vaan munien alle.
speed triplessä on vakiosatula kapea ja työntää tankkia vasten, melko nopeasti käy tuskalliseksi. ostin sitten sargentin satulan, se on leveä takaa ja tasaisempi, siinä saa useamman asennon ja on se selvästi mukavampi, mutta puutuuhan se aina , se vaan riippuu puutuuko se 200km vai 300km jälkeen.
pitemmissä matkoissa ei kannata pyörää syyttää, vaan omaa tyhmyyttä, että on moisiin reissuihin lähtenyt, persehän puutuisi vaikka kotisohvalla, jos siellä istuis rautaperseen ilman taukoja.
kesällä kuumalla ongelmaksi tulee sitten hautominen, kalvohousut ei hengitä riittävästi ja kuuma pyörä hautoo, pitäs olla joku hengitys verkko satulan ja hanurin välissä.
yksi keino millä satulaa ei huomaa, on ostaa muuten niin epämukava pyörä, että satula on paljon pienempi ongelma kuin esim ohjaustangot.