Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Remuksen tekemät DP putket. Ovaali leikkaus, alumiinikuori ja alkuperäisellä paikalla. Ei siis yläputket.Millaiset putket sulla on sportissa ?
Olen ottanut pelkästään tötsät pois. Saapahan takaisin entiselleen. Vähän arveluttaa kannen pilkkominen, jospa siitä ei olekkaan mitään hyötyä.Onko sulla ilmaputsarin kansi vaihdettu johonkin toiseen vai oletko ottanut kumitötsät kannesta pois tain vaihtanut kannen raamiin, joka vain pitää suodatinelementin paikallaan?
Minulla on 750 S:ssä tms., eli Techlusion ruiskunsäätö.Ajattelin tuossa talven aikana kiillottelun ohella tehdä pikku virityksiä -04 620 Monsteriin. Onko kukaan laittanut esim. Power Commaderia tms. ?
-Jalli-
Soittelin eräälle viripajalle ja kertoivat "penkityksen" kustantavan n. 150 - 200 €, eli saako esim. tuon Techlusion:n käytöstä jotain lisäetua kertapenkitykseen verrattuna ?Minulla on 750 S:ssä tms., eli Techlusion ruiskunsäätö.Ajattelin tuossa talven aikana kiillottelun ohella tehdä pikku virityksiä -04 620 Monsteriin. Onko kukaan laittanut esim. Power Commaderia tms. ?
-Jalli-
En voi verrata sitä mihinkään muuhun, mutta on toimiva laite. Pienten vaimennin- ja ilmansuodatinmuutosten vaatimat seoskorjaukset on helppo tehdä valmistajan ohjeiden mukaan.
Itse olen päässyt perstuntumalta ihan tyydyttävään tulokseen kokeilemalla ja tulppien väriä seuraamalla.
Ei ehkä ihan oikeaoppista nykyään, mutta helppoa ja edullista, mikäli dynokäppyrät (tai siis niiden puute) eivät ole ajonautinnon este.
Vakiokuntoinen 750: n ainakin muuttui huomattavasti paremmaksi lievällä seoksen säädöllä. Tai siis, onhan ilmansuodatinkotelon tötsät poistettu imuääninautinnon maksimoimiseksi.
Mielestäni kannataa kokeilla, mikäli tavoitteena on vain paremmmin toimiva pyörä, eikä vakuuttavat dynokäyrät.
Paljonkohan näistä pikkuräppänöistä saa tehoa putki-, lastu-, PC-, dynosäätövirityksillä/ € ?
Pitäisiköhän omien perstuntumasäätöjen tulos käydä dokumetoimassa jossain penkissä?
Techlusion:ia myy, tai on ainakin myynyt, Viaber. Maksaa muistaakseni n. 260 €. Itse tilasin suoraan valmistajalta, ja säästin ihan kokonaisen 10 €.![]()