wanico
New member
Eihän tuollainen vähänkin rataisampi kumiseos tahdo jaksaa saavuttaa käyttölämpötilaansa perinteisessä työmatka-ajossa ollenkaan. Siis jos keli on vähänkään koleampi (+10c molemmin puolin).
Myös moni ajaa kadulla reippailla ylipaineilla jotka entisestään hidastaa renkaan lämpenemistä, kun kitkapinta tiehen on vain puolet optimaalista.
lipsuu lipsuu ja kuski kirjoittelee haisevia kommentteja nettiin ku renkaat ei pidä mitään, vaikka ongelma ratkeaisi sillä, että ottaa kymmenyksen paineita pois, mutta ku ei raaski, ku sit ne renkaat kuluu niin nopeesti.
Myös moni ajaa kadulla reippailla ylipaineilla jotka entisestään hidastaa renkaan lämpenemistä, kun kitkapinta tiehen on vain puolet optimaalista.
lipsuu lipsuu ja kuski kirjoittelee haisevia kommentteja nettiin ku renkaat ei pidä mitään, vaikka ongelma ratkeaisi sillä, että ottaa kymmenyksen paineita pois, mutta ku ei raaski, ku sit ne renkaat kuluu niin nopeesti.


Loputon säätö alkakoon.
SPhän toimii hienosti tässä kelissä? Sainhan ainakin liukkaanajon suoritettua kerralla. Joka vaihteella suti ja jarruissa latu oli aika leveä. Pari high saiden alkua sain aikaiseksi muuten pysyi vielä lapasessa, kun talutti mutkat läpi. Sain yksin ajaa lähes koko ajan. Muut taisi olla minua fiksumpia. Yks kusiainen oli hetken luistelemassa, mutta totesi " ei oo järkeä".