• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Pitkät kuskit ohoi!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pikkupeka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
191/101 ja tosiaan kaikki katupyörät pois lukien "isot" zx-12r, busa(mittarit ei kyllä näy, muuten hyvä)ym. ovat aivan liian pieniä ja naurettavan näköisiä kuvissa. Itsellä Suzuki GSX 1400 ja todella mukava pidemmälläkin matkalla.

Ja by the way Jare "190/68... ", onko lujuuslaskut hanskassa meinaan tommonen ranka on jo hengenvaarallinen
wink.gif
.

196cm/120kg ja alla pelittää -04 ZX-12R. En tiedä toista kyykkyä joka olisi parempi (huom; vain allekirjoittaneen mielipide).
Hyvä tasapaino. Ajoasento "tiukka" ja kuitenkin rento. Kuskin paino toimii hyvin "jäykän" pyörän kanssa radallakin. Toki näyttää alla ihan kevarilta
tounge.gif

Itelle on siunaantunut pituutta 185cm ja SV1000S oli viimekesänä 12500km jalkojen välissä. Ihan hyvin siihen mahtuu, ja voin kertoa, että on oikeesti mukava pyörä!
Äänetkin on kohillaan, tosin se on mielipide juttuja...
suosittelen kuitenkin lämpimästi koeajoa! Hyvinkäällä tai Somerolla vois päästä koittamaankin...

Jokainen tykkää omasta se on selvä.

Minä ajelen Busalla ei valittamista,pituutta 188cm ja ei ole valittamista minkään mittarien suhteen niinkuin joku väittää.

No jos jollakin on etumusta niin paljon että valuu tankin päälle niin ei sieltä sitten näe varmaankaan mitään muutakaan!!!

PS:Kun kelit sallii käyt ajamassa pyöriä ja teet matka ajoa niillä tarpeeksi pitkään jotta saat tuntumaa ja se on sitten sillä selvä,ei muilla mitään sanomista siihen millä ajaa.

Toinen tykkää tyttärestä toinen äiteestä...
062802moto_prv.gif

191/101 ja tosiaan kaikki katupyörät pois lukien "isot" zx-12r, busa(mittarit ei kyllä näy, muuten hyvä)ym. ovat aivan liian pieniä ja naurettavan näköisiä kuvissa.
jaah..ei mulla kyllä ollu väliä miltä mä sen 636:sen selässä näytin..
biggrin.gif
..varmaan hölmöltä..,mutta
..pääasia oli että pyörä oli mahtava ja sitä jaksoi itse katsella loputtomiin kunhan malttoi kyydistä nousta..
inlove.gif

196cm/120kg ja alla pelittää -04 ZX-12R. En tiedä toista kyykkyä joka olisi parempi (huom; vain allekirjoittaneen mielipide).
Hyvä tasapaino. Ajoasento "tiukka" ja kuitenkin rento. Kuskin paino toimii hyvin "jäykän" pyörän kanssa radallakin. Toki näyttää alla ihan kevarilta
tounge.gif
Jumalauta! Saman kaliberin ukko samanlaisella pyörällä
biggrin.gif
Ite olen 193/122.
thumbs-up.gif

186 / 94 ja heti kun lumet sulaa, ajellaan CBR 600F -96.

Ainoa ongelma on, että miten sais niin hyvän istuimen ajettua olohuoneeseen...

Muutama pitkä kaveri on kehunu BMW K100RS pyörää. Siinä on riittävästi tilaa pitemmällekkin kuskille.

186/67 ja alla nyt GSX 750 F. Toimii ihan hyvin, pikkuisen pitkä matka penkistä kahvoihin mikä sopii mun pitkille pioneerikäsille. Kokoa melkein isomman pyörän verran muutenkin.

cbr 1000f sc-24 sopii mitoitukseltaan oikein hyvin tällaiselle 190cm/100kg pikkupojalle..ja hoikka rouva sopii vielä takatuhdolle..
tounge.gif

YZF 600R Thundercat -00
YZF R1 -05

Noissa on tilaa ainakin minunpituiselle (187cm) ihan riitttävästi.

Back