Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Munkin pitäis olla raksalla kun rakennuslupa-ajat paukkuu.....Milloinkahan saisi kaivettua rotiskon tallista, kaikki illat menee raksan takia tavalla tai toisella...![]()
Lähe meijän messiin sit kahen aikaanMä käyn hakemassa kutosen himaan huomenna, mutta taitaa mennä aikataulut ristiin ettei kerkee letkan jatkoksi vielä...
Oolraitissa vois kyllä piipahtaa, ehkä.
Mitäs noi nykypiikit kulkee? Eiks sillä ihan Suomen kattonopeuksiin yllä?voisin kyl siel oolraitis tulla piipahtaa kattelee tarjouksii ym (kotilol tosin) näkis aenaki hienoi pyörii ja tulis ehkä jotai naamoi tutuiks jos sattus semmone vahinko käymää et joskus ajeleeki kerkeis.. kuha nyt sais hommattuu sen piikkii isomman pyörän..![]()
![]()
Mun piikki menee mittariin 150 lyhemmil väleil, että kyllä sillä pääsee rajotusten mukaa mutta ei sitä motoristien vauhdis kyllä pysy.Mitäs noi nykypiikit kulkee? Eiks sillä ihan Suomen kattonopeuksiin yllä?voisin kyl siel oolraitis tulla piipahtaa kattelee tarjouksii ym (kotilol tosin) näkis aenaki hienoi pyörii ja tulis ehkä jotai naamoi tutuiks jos sattus semmone vahinko käymää et joskus ajeleeki kerkeis.. kuha nyt sais hommattuu sen piikkii isomman pyörän..![]()
![]()
Samaan aikaan kaikki perillä ollaan, toisilla on vain lyhemmät tupakki/kusitauot..![]()
Ei vaan, kaikkia odotetaan ja suodaan riittävät jalottelutauot.
Pervohaa määki olen mutta pidän housut jalassa kun mopolla pärtsään.Mutkatietä, tuulen suhinaa, jytinää, ruokaa... Parasta mitä ilman housuja voi tehä![]()
Sain kuin sainkin...siis vaimon mopon nippuun. Katotaan jos saan vaimon mukaan huomenna.Pervohaa määki olen mutta pidän housut jalassa kun mopolla pärtsään.Mutkatietä, tuulen suhinaa, jytinää, ruokaa... Parasta mitä ilman housuja voi tehä![]()
![]()
Oisit vaan laittanut torstaina ne goretexit päälle niin nyt ei nenu vuotaisiMeikä tulee oolraittiin mut taitaa ajelut jäädä...
vähänkö ällöttää ajatus räkäsestä visiirin sisäpuolesta sen verran![]()