• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

PK-Ajelu 12.4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja svahnm
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Milloinkahan saisi kaivettua rotiskon tallista, kaikki illat menee raksan takia tavalla tai toisella...
confused_orig.gif

Meidän ajankäytön suunnittelua yksinkertaistaa se, että omaisuus on vappuna joko uudessa osoitteessa tai kaatopaikalla.
thumbs-up.gif

hmm.. voishan sitä tulla käväseen kun kerran noin ajoissa lähtökin olis.. Ainakin oolraittiin tavaroita katsastamaan.. Paitsi jos tänää lipsahtaa liikaa
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
...

OT: Psst Andy, muista sit korvatulpat jos Heipan messiin hyppäät...ei se jatkuva puhe, mut se joka "kuulostaa vanhalta diesel-pösöltä"...you know...

voisin kyl siel oolraitis tulla piipahtaa kattelee tarjouksii ym (kotilol tosin
sad_orig.gif
) näkis aenaki hienoi pyörii ja tulis ehkä jotai naamoi tutuiks jos sattus semmone vahinko käymää et joskus ajeleeki kerkeis.. kuha nyt sais hommattuu sen piikkii isomman pyörän..
nixweiss.gif

sad_orig.gif
) näkis aenaki hienoi pyörii ja tulis ehkä jotai naamoi tutuiks jos sattus semmone vahinko käymää et joskus ajeleeki kerkeis.. kuha nyt sais hommattuu sen piikkii isomman pyörän..
nixweiss.gif
Mitäs noi nykypiikit kulkee? Eiks sillä ihan Suomen kattonopeuksiin yllä?
Samaan aikaan kaikki perillä ollaan, toisilla on vain lyhemmät tupakki/kusitauot..
tounge.gif

Ei vaan, kaikkia odotetaan ja suodaan riittävät jalottelutauot.

Takarengas vaihdettu ja kuumeisesti kasaan vaimon mopoa, mut voi olla ettei valmistu huomiseks..

Itse ilmestyn allrightiin varmaan joku 0,5h ennen lähtöä..

Meikä tulee oolraittiin mut taitaa ajelut jäädä...
vähänkö ällöttää ajatus räkäsestä visiirin sisäpuolesta sen verran
confused_orig.gif

sad_orig.gif
nixweiss.gif
Mitäs noi nykypiikit kulkee? Eiks sillä ihan Suomen kattonopeuksiin yllä?
Samaan aikaan kaikki perillä ollaan, toisilla on vain lyhemmät tupakki/kusitauot..
tounge.gif

Ei vaan, kaikkia odotetaan ja suodaan riittävät jalottelutauot.
Mun piikki menee mittariin 150 lyhemmil väleil, että kyllä sillä pääsee rajotusten mukaa mutta ei sitä motoristien vauhdis kyllä pysy.
033102beer_1_prv.gif

Ilmeisesti siis se 11 lähtöaika on nyt siis sovittu. olemme siellä kaikkioikein pihassa sillon tai viim. viis yli ku joku kumminki jymähtää hieromaan hemmon kans tarjouksia..
tounge.gif

Asuis edes vähän lähempänä nii pääsis lenkeile mukaa, muualla suomessa aika kuolutta tuo et kokoonnutaa ja ajetaa.
smile_org.gif
noo mikäpä siinä yksin ajellessa.
blush.gif

Mutkatietä, tuulen suhinaa, jytinää, ruokaa... Parasta mitä ilman housuja voi tehä
sport05.gif
Pervohaa määki olen mutta pidän housut jalassa kun mopolla pärtsään.  
biggrin.gif
Sain kuin sainkin...siis vaimon mopon nippuun. Katotaan jos saan vaimon mukaan huomenna.

Kun kerran housut lupasit pitää jalassa, niin pidätkö sitten peräpäästä huolta jos siis ylipäätään olet tulossa?
tounge.gif

Nyt mulla olis jonkinlainen reitti mielessä (ehkä n.300km).

Onko halua syödä jo klo. 12.00-12.30 paikkeilla? Takaisin pk-seudulla oltais joskus viiden kuuden välillä rennolla aikataululla.

Luonteva erkanemispaikka aikaisemmin poistuville (50km hesasta) olis kello 15 kohdilla jos syödään puolenpäivän aikaan. Tuosta karauttaa reilussa puolessa tunnissa ytimeen.

EDIT: Reilukerho RC+muut pääsee halutessaan mukaan klo. 15 korvilla 45min ajomatkan päässä hesasta. Heippa tietää koordinaatit.

No nyt ei pääse edes kaffelle. Oon ihan muualla tohon aikaan. Ajelkaa rauhallisesti.
062802moto_prv.gif

Back