Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vielä täsmentäessäni vastausta...Mun mielestä tuon vois muotoilla paremminkin..........
6. Muistat huomioida itsesi ja omat kykysi suorittaa ajoa, ettet ylitä taitojasi. Jos joudut kaarteeseen tulossa jarruttelemaan usein, ajelet todennäköisesti liian kovaa taitoihisi nähden.
.....
Tämmöinen alitajuinen vois äkkiä aatella, että ennen mutkaa jarruttamisessa on jotain väärää tai noloa.![]()
Muistelen itse ajelleeni mieluummin suorilla kovempaa, ja sitten vähän varovaisemmin mutkissa (lue: nimenomaan sopivaa vauhtia taitoihini nähden), mikä taas tarkoittaa väistämättä ihan oikeasti jopa jarruttamista ennen mutkaa.
baaaahh.... miksei koko jarrut samointein!Kytkee jarruvalon pois toiminnasta?Ja Masa varmaan seuraaviin lyhyisiin ohjeisiin sittenkin muotoilee sen toisin, ettei vaan kukaan noviisiressukka ajattele, että ollakseen cool ei saa missään nimessä näyttää jarruvaloa.![]()
![]()
Mitä nyt taas...Puputin sisäänajossa, taitaa olla tunkua enemmänkin peräpään valvontaan.
Itse ajattelin uskaltaa, tule vaan niin on ainakin yksi tuttu porukassa mukanaUskaltaakos teidän porukkaan lähteä kokeilemaan vähemmän kokenut Varaderokuski? Jos vaikka hännillä kävisi kokeilemassa onko mitään mahiksia pysyä perässä... ( huom.. en ota paineita; olen jo liian vanha siihen hommaan..)![]()
No, joshkushan she on opittava; sano poitsu rippileirillä.Itse ajattelin uskaltaa, tule vaan niin on ainakin yksi tuttu porukassa mukanaUskaltaakos teidän porukkaan lähteä kokeilemaan vähemmän kokenut Varaderokuski? Jos vaikka hännillä kävisi kokeilemassa onko mitään mahiksia pysyä perässä... ( huom.. en ota paineita; olen jo liian vanha siihen hommaan..)![]()
![]()
Mukaan vaan, tervetuloa!Uskaltaakos teidän porukkaan lähteä kokeilemaan vähemmän kokenut Varaderokuski? Jos vaikka hännillä kävisi kokeilemassa onko mitään mahiksia pysyä perässä... ( huom.. en ota paineita; olen jo liian vanha siihen hommaan..)![]()