• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Pk-ajelua?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wexi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo ei pemari-/saudi-/mursu- kuskit paljon vilkkua käyttele.
tounge.gif

Huomenna saattaisin kyllä jonnekin mennä pistäytymään kaffelle, himassa tosin vasta klo 17 pintaan...

Sovitaan, että lähetään klo 17 liikkeelle. Jassu tulee mukaan kun ehtii
smile_org.gif

Oisko kokoontumispaikasta mitään ehdotuksia? Mä en muista noiden huoltsikoiden nimiä yhtään niin en osaa sanoa.

Näköjään ei paikkaa saatu päätettyä mutta tuossa Premierinkans miitataan mutterilla klo. 18 ni pääsee pienet iltalenkit heittämään.

Unohdin varoittaa, oli tutka puolituntia sitten Bodomin lenkin alkupäässä.

Ei ollut mitään miittiä sitten tänään maisemissa?
Jossain KehäIII tuntumissa?

Oisin voinut kerkee klo 18.00.
smile_org.gif

Me käytiin Lassin kanssa vetämässä siuntion reitti. Aika varovasti kyllä. Yleensä on hippasen verran kovempaa tullu vedettyä se pätkä
biggrin.gif
Kylmä tuli
omg.gif

Huomiseks luvattu 10 astetta
biggrin.gif
Eli huomenna startataan kunnolla .Orgin torstai-ajelut tälle vuodelle.

Jos tietäisin muitakin huoltoaseman nimiä kuin vallikallio niin laittaisin virallisen kokoonkutsun. Jos osaisin ajaa muuallekin kuin spjutsundiin, vetäisin itse letkaa. Näihin kahteen luottamustoimeen siis tarvitaan vielä joku
smile_org.gif

Klo 17 vois startata.

biggrin.gif

Jos tietäisin muitakin huoltoaseman nimiä kuin vallikallio niin laittaisin virallisen kokoonkutsun. Jos osaisin ajaa muuallekin kuin spjutsundiin, vetäisin itse letkaa. Näihin kahteen luottamustoimeen siis tarvitaan vielä joku
smile_org.gif

Klo 17 vois startata.
Mä tulisin mieluusti mukaan kanssa jos vaan saan asiat kotona hoidettua siihen malliin. Jonkun lenkin voisi heittää, mutta pikkuisen pitäisi myöhemmäksi siirtää..Huomenna kun kuulemma pitäisi töitäkin tehdä, valitettavasti. Viideksi en kuitenkaan ehdi mihinkään, mutta kuudeksi mahdollisesti.

biggrin.gif

smile_org.gif

Klo 17 vois startata.
Mä ehkä voisin vetää letkaa.. Pitää vielä tutkiskella kalenteria, etten lupaile tyhjiä.. Jos joku innokkaampi ehtii ensin, niin ok..

Mulle tosin 17.30 oli parempi aika kun tuolla jumalan selän takana asun..

Joo voi sitä kai myöhemminkin lähtee, mutta pitää sit ottaa huomioon, että klo 20 on jo pimeetä ja yöks on luvattu nollakeliä, eli ilma kylmenee rajusti iltaa kohti. Ihan hirveen myöhään ei siis viitti lähtöä lykätä.

Joo voi sitä kai myöhemminkin lähtee, mutta pitää sit ottaa huomioon, että klo 20 on jo pimeetä ja yöks on luvattu nollakeliä, eli ilma kylmenee rajusti iltaa kohti. Ihan hirveen myöhään ei siis viitti lähtöä lykätä.
Jos lähtöpaikaksi otetaan joku entinen Veijon Esso tai muu länsipuolen asema, niin kyllähän mä siihen karautan 10-15min Lohjalta..
tounge.gif

Tosin jos huomenna ei oo aamulla paha keli, voin tulla pyörällä duuniin. Silloin esim. Nihtisillan ABC olis luonteva paikka..

Nihtisilta sopii kyllä. Oisko se sit klo 17, 17.15 vai 17.30? Mites JJJ? Ehtisitkö yhtään aikasemmin ku klo 18? Se on oikeesti turhan myöhä jo.

Mä voisin tulla kanssa mukaan, jos huolitte ja lupaatte pitää maltillista vauhtia yllä (notta määkin pysyn perässä). Mulle käy klo 16 jälkeen mikä aika ja paikka hyvänsä..

Back