Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä kysymys, taitaa klo 17 lähestyä sitä tahtia että jos porukka on paikan päättänyt niin tiedon jakaminen voi olla jo haasteellista...Mistäs ootte lähdössä liikkeelle?
Mä tulisin mieluusti mukaan kanssa jos vaan saan asiat kotona hoidettua siihen malliin. Jonkun lenkin voisi heittää, mutta pikkuisen pitäisi myöhemmäksi siirtää..Huomenna kun kuulemma pitäisi töitäkin tehdä, valitettavasti. Viideksi en kuitenkaan ehdi mihinkään, mutta kuudeksi mahdollisesti.Huomiseks luvattu 10 astettaEli huomenna startataan kunnolla .Orgin torstai-ajelut tälle vuodelle.![]()
Jos tietäisin muitakin huoltoaseman nimiä kuin vallikallio niin laittaisin virallisen kokoonkutsun. Jos osaisin ajaa muuallekin kuin spjutsundiin, vetäisin itse letkaa. Näihin kahteen luottamustoimeen siis tarvitaan vielä joku![]()
Klo 17 vois startata.
Mä ehkä voisin vetää letkaa.. Pitää vielä tutkiskella kalenteria, etten lupaile tyhjiä.. Jos joku innokkaampi ehtii ensin, niin ok..Huomiseks luvattu 10 astettaEli huomenna startataan kunnolla .Orgin torstai-ajelut tälle vuodelle.![]()
Jos tietäisin muitakin huoltoaseman nimiä kuin vallikallio niin laittaisin virallisen kokoonkutsun. Jos osaisin ajaa muuallekin kuin spjutsundiin, vetäisin itse letkaa. Näihin kahteen luottamustoimeen siis tarvitaan vielä joku![]()
Klo 17 vois startata.
Jos lähtöpaikaksi otetaan joku entinen Veijon Esso tai muu länsipuolen asema, niin kyllähän mä siihen karautan 10-15min Lohjalta..Joo voi sitä kai myöhemminkin lähtee, mutta pitää sit ottaa huomioon, että klo 20 on jo pimeetä ja yöks on luvattu nollakeliä, eli ilma kylmenee rajusti iltaa kohti. Ihan hirveen myöhään ei siis viitti lähtöä lykätä.