• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

PK-torstai 2.8,

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
MORJENS KAIKILLE,

Mulla putosi pyrstötähti mun työpaikalle ja mulla ei olekaan mitään mahdollisuutta vetää tän päivän settiä.

Jos TR3:lla olisi mahdollisuus, olisin enemmän kuin yhden keikan velkaa :)

-Masa

Vastaan Tr3:n puolesta että sama paikka, sama muoto. Tr3 vetää letkan, no hätä siis.

MORJENS KAIKILLE,

Mulla putosi pyrstötähti mun työpaikalle ja mulla ei olekaan mitään mahdollisuutta vetää tän päivän settiä.

Jos TR3:lla olisi mahdollisuus, olisin enemmän kuin yhden keikan velkaa :)

-Masa

Seli seli...
Täytyy sen uuden tyttöystävän olla tosi ihana :rakastunut:
Sano sille että, kavereita saa tavata kerran viikossa. Sen jo määrä EU direktiivi. :grin:

Uusi akku hommattu... jos luoja suo ja akussa virtaa ja pyörä käynnistyy ja saan sen tallista ulos. Yritän olla mukana... jos uskallan.

Seli seli...
Täytyy sen uuden tyttöystävän olla tosi ihana :rakastunut:
Sano sille että, kavereita saa tavata kerran viikossa. Sen jo määrä EU direktiivi. :grin:

Heko-heko... :)-

Ei kukaan ole mitään siitä väittänytkään mitään, ettei naiset kiinnostaisi. Siks toiseks olen ihan vaan sinkku nykyään... Voi ajaa, jos huvittaa, tai sitten vaan olla ajamatta :;):

-M

Luovutin melkein heti :no:

Alko kytkin luistaa, nyt ihmettelen miks & missä vika :dunno:

Kafe Compas kax sataa kilsaa mittarissa oltiin Lohjalla 1 1/2 h kyläilemässä kahvit juotu. Missä ootte?:)

Olinkoseminä joka tulin letkaa vastaan Selintiellä, juuri kun letka oli Otalammelta kääntymässä 25:lle. :thumbup:
Sopivan pituiselta näytti letka ja mukavan näköisesti kasassa, ainakin just taajamasta tullessa. :thumbsup:

Ittekseni naureskelin mitäköhän se p-pukama tykkäis p-kärpäsestä jos uukkarois ja lähtis seuraamaan !? :p

Yritin arvalla heittää mihin päin letka suuntaisi ja menin vastaan.
No ette te sitten tullutkaan sinne.
Mä, minä ja pyörän omistaja mentiin sitten omia polkuja. Ei tarvinnut letkassa hidastella.:right:

Kiitoksia Tr3, Sikiviki ja muut kanssa-ajelijat! Huitasin Vihdistä Selkin ja Perttulan kautta himaan, just ja just viel näki jotain ton tumman visiirin läpi...

Kiitokset:
-Veturille ja peräpukamalle!
-kaikille valkoista R1:stä käyntiin työntäneille :)
-Petri12R:lle puhelimen lainasta

Toivottavasti Töölössä on kaikki hyvin?

Vastailen kaverin puolesta, koska hän odottelee polvileikkausta. Muuten kunnossa, mutta jalka ja pyörä kärsi vahinkoja. Kiitoksia kaikille avusta!

Back