• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

PK-torstai 2.8,

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitosta vaan, kivaahan se oli.
Lainapyörä taipui mutkaan kuin ajatus, mutta toimintasäde kyllä onnettoman kehno - mitatusti 184,5km.
Erikoiskiitos Riisorille ratkaisevasta puolesta litrasta löpöä :thumbsup:

...sen verran täytyy lisätä, että meinasi pää irrota viimeisellä siirtymällä. Ottiko ilmanvastus - no otti!

Kiitos sijaisveturi Pete ja vakiopukama Siki. Kiitos muut kaverit.

Mutkat:

Screen%2520Shot%25202012-08-02%2520at%252010.47.56%2520PM.png

Kiitoksia kaikille mutkailuista. :orgmp2: Veturin ja peränpitäjän lisäksi erityisesti Tuuchen, jukiboy ja se musta Z750 joka ajeli edellä (ja välillä takana) itseni kaltaisella nopeudella ja hyvin sai linjaa.

Olinkoseminä joka tulin letkaa vastaan Selintiellä, juuri kun letka oli Otalammelta kääntymässä 25:lle. :thumbup:
Sopivan pituiselta näytti letka ja mukavan näköisesti kasassa, ainakin just taajamasta tullessa. :thumbsup:

Ittekseni naureskelin mitäköhän se p-pukama tykkäis p-kärpäsestä jos uukkarois ja lähtis seuraamaan !? :p

Olisit tullu vaan, olisin mä sut siihen eteen päästäny.:orgmp:

Jahas, että semmone reissu tällä kertaa. No ei sit kai kuitenkaan sen suurempia tappioita. Enimmäkseen pientä kalustonaarmuu. Pari pärrää näemmä piti työntää käyntiin, yx bensan loppuminen ja yx eksyminen, tosin letka löyty nopeesti. Kiitti veturille ja kaikille paikalla olleille. Mukavat mutka aina välillä. Pukama kuittaa.:bye:

Kiitosta vaan, kivaahan se oli.
Lainapyörä taipui mutkaan kuin ajatus, mutta toimintasäde kyllä onnettoman kehno - mitatusti 184,5km.
Erikoiskiitos Riisorille ratkaisevasta puolesta litrasta löpöä :thumbsup:

...sen verran täytyy lisätä, että meinasi pää irrota viimeisellä siirtymällä. Ottiko ilmanvastus - no otti!

Nyt livahti väärään osoitteeseen kiitokset, mä olin vain viestin(ja bensan)tuoja, putelin tarjosi Brocol ja liemet Reiska_SB :)

Pakkoavautuminen: Jos tuntuu että vauhti riittää ja edessä ei näy ketään ja takana on ryysis niin päästä halukkaat ohitse,sillai ihan käsimerkillä voi näyttää että menkää ne ketkä haluaa ajaa kovempaa.Vai onko tapana todellakin ajaa aina tietyssä järjestyksessä?Mutta kivaa oli kaikesta huolimatta!Kiitos veturille ja pukamalle jälleen kerran.

Kiitokset veturille ja pukamalle. Ja kaikille mukana olleille.

Itsensä kolhineelle pikaista paranemista. Apukin löysi perille vaikkei tarkkaa osoitetta ollutkaan.
"keskellä peltoo"- ei kuulemma ole riittävän tarkka.

Hassua lähdin ajaa, ja 38 muuta mopopoikaa lähti seuraa, outoa :) mutta mukavaa , kiitos

Tallissa ähräilyn seurauksena sain kuin sainkin pyörän käyntiin ja liikenteeseen kauden korkkaukseen. No tietenkin olin auttamatta myöhässä ja letka oli Lahnuksesta kadonnut. No eihän mulla ollu renkaissakaan paineita ja tankkikin tyhjä, joten "keväthuollon" jälkeen lähdin tavoittelemaan letkaa. Ja Sikavikin ohjeiden perusteella tavoitinkin porukan Vihdistä. Ikävästä välikohtauksesta huolimatta, oli kiva ajella pitkästä aikaa. Oma vauhti nyt oli mitä oli, alkukankeuttahan tässä oli havaittavissa, mutta mukavasti siellä letkan peräpäässä tuli roikuttua. En taida laittaakkaan vielä pyörää takas seisontaan. :orgmp:

Kiitos siis Brocol ja Reiska_SB yllekirjoittaneen lisäksi. Juomat pystyssä.

Ole hyvä vaan...
Tämähän oli tosi tiimityöskentelyä, joku konsultti voisi tulla ottaan oppia :D
Veturi säilytti maltinsa vaikka pojat yritti kovasti työntää ja pukamalle pitäsi hankkia, vuoden raatajan pokaali :)

Rockrock. Kiitoksia, huippupätkiä löytynyt jälleen. Kyntökerholle pikaista paranemista!

Back