• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

PK-Torstai XVIII

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Letka bongattu hyrylässä liikenneympyröiden välissä puoli ysin aikaan. Masa ajeli zetorilla keulilla. Räpylä oli pystyssä, mutta eipä kukaan moikannut takaisin... Hyvin pysy letka kasassa jos teitä oli kakskytneljä lähtiessä.

Yhdellä bussipysäkillä kun pysähdyin, niin siinä oli 29 pyörää minun lisäkseni.
062802jumpie_prv.gif

Jes, homma meni puikkareihin...

Seura oli kivaa, tiet kuivia, valosaa koko matkalla, sämpylä oli hyvää, ei kuulunut yhtään kitinää ja naiset sai valita reitin kotiin  
wink.gif

Mun ajot menee nyt viikonloppu-vaihteelle, joka alkaa viikon päästä viikonloppuna. Silloin ajattelin tehdä la tai su, jonkun kivan setin päiväaikaan... Nähdään silloin mun vetämänä.

033102beer_1_prv.gif

-M
Ny jo kädet kyynärpäitä myöten ristiin että aikataulut duunissa kusis, jopa niin ettei tarvitse olla kolmea viikkoa duunissa putkeen
tounge.gif
. Tai sitten niin että kurottaisiin aikataulu viikolla.

Ite olin himassa viime tinkaan kamat niskassa lähössä... kunnes huomaisin et koirat istu jalat ristissä ihmetellen, että kypärä päässäkö se vie meijjät ulos? no se sitten niihin ajeluihin ehtimisestä.

Joo kiitokset Masalle ja kuten Hyrylän Shellillä jo mainitsin, että oli ensimmäinen kerta kun olin mukana ja viimeinen...... kun en ole mukana
wink.gif

Kiitos myös muille letkassa olleille sekä porkan ääressä jutustelleille.
Seuraavia ajoja odotellessa
062802moto_prv.gif

Back