• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

PK-Torstai XVIII

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eipä sitten kerinnyt edes autoa pyörään vaihtamaan, kun joku kädetön oli levittänyt kotelonsa pitkin länkkäriä ja matkustusaika kolminkertaistui ensimmäisellä siirtymällä.
Tosin tulee kyllä tuota vettäkin siihen malliin, ettei nyt kuitenkaan kauheasti harmita.

hyvä tästä vielä tulee... Koillisesta pukkaa kuivaa ilmaa ja keli kuivaa sen myötä. Vellip:eille, kotona on mamman vieressä lämmintä ja turvallista.
Mikäs se sitten kotona ajellessa.... tutut mutkatkin  
tounge.gif
.
Eikä takuulla ole liukkaat kelit
crazy.gif

ja olipahan kiva kuiva reissu, kiitos Masalle kun löysi jopa kuivia teitä, ei edes ollut kosteaa tietäkään yli kilometriä
Reissuna ei kuitenkaan kuiva:)

sopivan pituinen reitti ja iso kiitos masalle ja kaikille muille. hyvät oli reitit taas.

kiitos masalle, kivat mutkat oli:) reitti oli just hyvän pitunen.. kylmä vähän tuli mut en antanu sen häiritä:P

Joo, kiitokset täältäkin ajoseurasta kaikille kanssamotoristeille ja kuivasta kelistä kiitokset tuonne yläkertaan  
biggrin.gif

Seuraavaan kertaan...

- Kari

Jes, homma meni puikkareihin...

Seura oli kivaa, tiet kuivia, valosaa koko matkalla, sämpylä oli hyvää, ei kuulunut yhtään kitinää ja naiset sai valita reitin kotiin
wink.gif

Mun kohdalta alkaa olemaan loppu nämä torstai-illat, ellei kolmen viikon päästä ole poikkeuksellisen hyvää keliä. Mun ajot menee nyt viikonloppu-vaihteelle, joka alkaa viikon päästä viikonloppuna. Silloin ajattelin tehdä la tai su, jonkun kivan setin päiväaikaan... Nähdään silloin mun vetämänä.

033102beer_1_prv.gif

-M

Perkeleen tuuskin tukos, myöhästyin alusta.
Anulle kiitos että tämäkin musta lammas löys katraansa.
Puolesta välistä eteenpäin kiitos majakalle ja perävaunulle.
Iso kiitos myös niille jotka jäivät nysvää himaan. Kivempi toi pienempi letka, oikeesti.
033102bebe_1_prv.gif

Ursulaseurue oli kans pop, huomiseen jengi
inlove.gif

Kiitti kaikille ajeluseurasta. Mukavat mutkat ja hyvä keli. Ihan kiva tälleen välillä ihan vaan kevereiden ja tuttujen kanssa käydä kruisailemassa.
bowdown.gif
bowdown.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif

Back