Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Musiikkimiehenä olet ehkä saattanut kuulla Kaaos- yhtyeen klassikkokappaleen vuodelta 1981 "Kytät on natsisikoja".Olen tavannut vain vittumaisia kyttiä, toiset enemmän ja toiset vähemmän.
![]()
sanoi:Eipä kuroutunut välimatka hirveemmin umpee, niin "herrasmies" päätti sitten käyttää koviakeinoja
Kuului pamaus ja huuto perään että seuraava tulee sitten päähän
En juurikaan ole kuunnellut punkkia, mutta tuo Kaaos- yhtyeen kappale on jäänyt jostain syystä mieleen. Juicella on toinenkin poliisiaiheinen klassikko "Pilvee".Nämä räkäpunkit ehkä liian radikaalia minun makuuni. Mutta Juicen "Poliisikouluun" ja Eppujen "Poliisi pamputtaa" ovat kylläkin erittäin tuttuja.
Nähtävästi ovat tästä asiasta samoilla linjoilla kanssani..
Onkohan mikään bändi koskaan kehunut poliiseja![]()
Tuommoinen kuva mullakin oli mielessä vaikka yleensä syke aina nousee kun pojat näkeeite kun oot asiallinen,niin sujuu aina paremmin"konstaapelien"kanssa![]()
Hehhee mutta minäpä olenkin saanut konkrettisesti korvapuustin poliisisedältäJos oon töpeksiny ja kiinni jäänyt niin aina on tullut tukkapöllyä enempi tai vähempi...![]()
"Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan..."Paskalakeista ei mitään positiivista kerrottavaa...![]()
Voikos sen paremmin sanoa..."Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan..."Paskalakeista ei mitään positiivista kerrottavaa...![]()
![]()