• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Polttelee.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tisha
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sunnuntaina vois ton omankin hakea talvisäilöstä ja avata ajokauden ! Viikon se saakin sen jälkeen varmaan huilata pihassa kun lupailee sateita, mutta koska haluan luottaa sääukkoon niin viikon päästä tiistaista eteenpäin näyttäisi enemmän kun komeelta ! +10 ja aurinkoo näkyvissä ! Sunnuntaina pahimmat polttelut pois ja sit viikko tulisilla hiilillä ku odottelee noita "helteitä"

Tänäänhän se pyörä sitten tuli haettua. Pollet pääsi laitumelle. Pitäis kaivaa jostain se "Hävettääkö?"-ketju :grin:

Itse lähden Hämeenlinnasta, sunnasta ei pienintäkään hajua, eikä myöskään matkan pituudesta. Sit kun sormista lähtee tunto niin voi kääntyä takas kotio ja toivoa ettei ole montaa sataa kilometriä matkaa :thumbup:

Itse lähden Hämeenlinnasta, sunnasta ei pienintäkään hajua, eikä myöskään matkan pituudesta. Sit kun sormista lähtee tunto niin voi kääntyä takas kotio ja toivoa ettei ole montaa sataa kilometriä matkaa :thumbup:

Käy koukkaamassa tuo Kanta-Hämeen kuvajahdin kuva ja laita uusi jahdattava :cruising:

Pikku polttelusta huolimatta ajattelin itse aloitella ajelut vasta viikon päästä kun alkaa loma :)

Sunnuntaita odotellessa...hieman jännitystä ilmassa kun pyörä vaihtui keskellä talvea enkä ole ajanut tällä nykyisellä metriäkään :grin:

Käy koukkaamassa tuo Kanta-Hämeen kuvajahdin kuva ja laita uusi jahdattava :cruising:

Pikku polttelusta huolimatta ajattelin itse aloitella ajelut vasta viikon päästä kun alkaa loma :)

Onko tietoa onko tuolla tiet jo sulat että uskaltaa mennä :orgmp: ? Jos ei tietoa niin käyn sitten tarkastamassa sunnnuntaina, sillä viimeistään selviää ! :grin:

Sunnuntaina ainakin pieni lenkki edessä.
Tallilta tankkaamaan ja sieltä kotiin,eh kä parin mutkan kautta. :D
Lähtöpisteenä Lauttasaari ja päätepysäkkinä Kauklahti.

Mitäsmitäs, onko sunnuntaina siis jossain jotain erikoisajeluja?

Eipä ainakaan toistaiseksi kukaan ole muualla kuin Tampereella keräämässä letkaa. On vain kaikki talven 4:n seinän sisällä olleet nykyajan "Cowboyt ja tytöt" päästämässä heppojaan kevätlaitumille. Huomaat kyllä, sillä kaikki villiintyneet "metallihevoset" ovat "takajaloilla" puolet matkasta...:orgmp:

Eipä ainakaan toistaiseksi kukaan ole muualla kuin Tampereella keräämässä letkaa. On vain kaikki talven 4:n seinän sisällä olleet nykyajan "Cowboyt ja tytöt" päästämässä heppojaan kevätlaitumille. Huomaat kyllä, sillä kaikki villiintyneet "metallihevoset" ovat "takajaloilla" puolet matkasta...:orgmp:

Jaajaa... minä kun aattelin että joku kokoontuminen on jossain kun niin monessa ketjussa ollaan täpinöissä sunnuntain sääennusteesta :-P

:thumbup: Onkohan meitä ruuhkaksi asti?

Joka perkeleen risteyksessä saa odottaa kun prätkiä tulee joka suunnasta. :grin:

Kävin pari tuntia sitten testaamassa pyörää huomista varten. Sehän starttasi kuin palmun alta ja piti niin hienoa ääntä että oksat pois. Parit napakat kierrosten nostot ja kuola valuen pois autotallista odottamaan huomista. :p :cruising:

Huomenna puolen päivän aikaan pitäisi keli olla jo loistava, joten silloin alkaa tämä kausi. :orgmp:

Turkumiitin ajelee rillaamaan sunnuntaina jonon jatkoksi vaan.:orgmp:

Back