Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onkos se menny niin että kaikki odotelee sitä sunnuntaita,eilen heitin kevyen iltalenkin pk seudulla 1h ajelulla tuli vain yksi pärrä vastaan....![]()

Tätä mäkin vähän epäilen. Missä olit ajamassa, ettet vain nähnyt meikäläistä Espoonväylällä ? Siellä oli ainokainen pärrä jonka minä näin kun kävin ulkoilemassa.
Mutta huomenna jos onnistuu ajamaan ilman että näkee muita motoristeja niin on ihme...![]()

Kävi mielessä poiketa Tampereen porukkaa morjenstamassa mutta katsotaan nyt vielä..ahaa oli sittten joku kolmaskin,reitti meni herttoniemi,myllypuro,kontula,kehä1,vantaa,tuusulanväylä,oulunkylä,kehä1,herttoniemi kontulassa bongattu hd man,1 ,,yks epävarma tapaus (ei nähny tarpeeksi voi olla että se olikin skootteri) oli kehä 1 oulunkylän rampin kohdalla..![]()
Minä sormimorotin eilen ainakin neljää vastaan tullutta kehä kolmosella neljän maissa ja vielä ysin maissa illallakin tuli yksi pyörä vastaan.

Sunnuntaita odotellessa...hieman jännitystä ilmassa kun pyörä vaihtui keskellä talvea enkä ole ajanut tällä nykyisellä metriäkään![]()

ihan uteliaisuudesta pakko heittää...kasvaako suomen itsemurhatilastot huomenna,jos sataakin vettä että jos säätiedot onkin päin per.....![]()

Käynnistin pyörän, istuin selkään ja nostin kytkintä. Olin kotona.

Kaunista
Kunhan sateet menee ohi niin pyöränhakureissu on tosiasia. Kukaan ei viime kesänä pyörää hankkiessani kertonut että motoristin talvi on hieman pidempi kuin kaikkien muiden.... on tässä kärvistelty.