• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Potan ikä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ketku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Potan ikä? -

• 1 vuosi

Ääniä: 0 0,0%
  • 2 vuotta

• 3 vuotta

• 4 vuotta

• 5 vuotta

• 6 vuotta

• 7 vuotta

Ääniä: 1 50,0%
  • 8 vuotta

• 9 vuotta

• 10 vuotta tai enemmän...

Ääniä: 1 50,0%

• Ääniä yhteensä
    2
Ei kestäny edellinen potta asfalttiin paukuttelua, siispä ostin uuden (tai, no vakuutusyhtiö ja kaiken lisäksi sain sen menemään kotivakuutukseen
062802jumpie_prv.gif
)

Seittämän taitaa olla tolla mopokypärällä ikää. Toinen kypärä on tämän kesäinen, mutta ei ole mopokäytössä.

Keväällä ostettu Schubertin avattava ja olen ollut tyytyväinen. Tuo aurinkovisiiri on kyllä ehdoton ominaisuus.

kuukauden vanha shoei raid ja tosi tyytyväinen edellinen oli halpis potta mikä oli ihan
033102ass_1_prv.gif
eli mossen hinnalla ei saa mersua.

Kypärä vasta 3kk vanha, mutta kyllä sitä täytyy kai kalliimpaan ja parempaan vaihtaa viimeistään ensi kaudella.
cool.gif

Hmm... tuli vain tuossa tuloksia katsellessa sellainen mieleen, että eikös ainoastaan ECE 22.04:n tai uudemman hyväksynnän saanut kypärä ole lain mukaan hyväksyttävä pyörällä ajettaessa? Näin ainakin itse olen ymmärtänyt... mietin vaan, eihän nuo vanhat potat voi sellaisia olla kun ei koko standardia ole silloin ollut... no, jokainen tyylillään.  
wink.gif
Kaipa se muutenkin on selvää ettei ne enää niin hyvin suojaa...  
tounge.gif

Tähän mennessä on ollut  
sad_orig.gif
potta ja kausi. Tilanteeseen kyllästyneenä päätin pistää tänä vuonna paremmaksi ja olen hankkinut jo kaksi Shoei:ta.

Yksi helkkarin hieno munankuori 50-luvulta ( Ohei tietenkin ), 70-luvun potta ja vuoden vanha puoliavo visiirillä. Harmi kun ohei päässä ei uskalla lähteä ajelemaan, se on ehdottomasti hienoin.

Pari vuotta on pidetty umpipottaa , mutta ens kesänä taitaa vaihtua avattavaan , kun täytyy pitää näitä kakkuloita niin se on käytännöllisempi
idea3.gif

Mulla on sitten varmaan kaikkein tuorein kypärä en oo ees saanu vielä sitä!!
tounge.gif
Raidi tosiaan meni "hiukka" huonoon happeen noissa lipoissa
033102ass_1_prv.gif
Pohjola suostui jopa vaihtaan kypärän merkkiä eli Nolan (n93 tai jotain) tulee tilalle
062802jumpie_prv.gif
tosin väliä joutuu maksaan 60€

Hyhtikuussa tuli hommattua Z-ONE ja nyt menee vaihtoon. Eli puol vuotta kerkis olemaan käytössä. (Lunastus)
lookaround_orig.gif

Edellinen (luukkuruukku) kesti alle vuoden, vakuutus sedän lappusella sain hakea uuden.

Kolmatta kautta on bayardin musta kattila aivojani korventanut, se kai selittää paljon. Jospa jos ensi keväänä jokin hieno hopeanharmaa laskeutuisi kutreilleni... tai sitten ei. Ehjähän tuo, en vaan tykkää.

Taitaa olla 4 tai 5 vuotta vanha sohei, uutena ei meinannu päähän saada, nyt pyörii päässä, pää pienenny?  
tounge.gif

3 vuotta vanha on ja vaihtoon menossa talven aikana. Kypärä on kärsinyt pienehköjä kolauksia tippuen sieltä sun täältä
blush.gif
. Yhden kaatumisenkin se on joutunut kokemaan tänä kesänä, joten jo on aikakin hankkia uusi.

uutukainen tällä hetkellä, 4 vuoden välein yritän vaihtaa ellei haavereita satu aiemmin...

Kirpparilta ostettu avopotta jostain 70-luvulta. Sisukset piti tehdä uudet ku entiset oli murenevaa mallia. Tunnistaa liikenteessä takaraivossa olevasta finski vodkaturist-tarrasta.

Back