• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Potan ikä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ketku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Potan ikä? -

• 1 vuosi

Ääniä: 0 0,0%
  • 2 vuotta

• 3 vuotta

• 4 vuotta

• 5 vuotta

• 6 vuotta

• 7 vuotta

Ääniä: 1 50,0%
  • 8 vuotta

• 9 vuotta

• 10 vuotta tai enemmän...

Ääniä: 1 50,0%

• Ääniä yhteensä
    2
Alle kuukauden vanha kypärä on! Ei vaan kesää näy, että pääsis käyttämään sitä
tounge.gif

Nykyinen niukasti alta vuoden ikäinen. Uusi pitäisi kuitenkin saada, kun nykyisessä ei oikein ilma vaihdu lämpimillä keleillä...

2v. on Bieffellä ikää mutta sen käyttö on jäänyt niin vähäiseks että sen voi laskee vielä uudeks.
cool.gif

Toinen ruukku on ostettu heinäkuussa 03, toinen 2 kuukautta myöhemmin. Eka on Boeri Trend, toka Schuberth Concept. Sitten on vielä leukarikki-kuntoinen Boeri Trend, elikä avokypäränä edelleen toimiva. Pistin kaikkien kohdalla herätyskellon soimaan 4 vuoden kohdalla, eli jos en edes pudota niitä kädestä maahan, silloin potta menee automaattisesti vaihtoon. Maailma on täynnä kypäriä, mutta mulla on vain yksi pää...

Ostin juuri uuden HJC Symax Flip-up kyparan. Eikohan tama taas periksi vuodeksi riita. Vanha on pari vuotta ollut Fulmar 3/4 avo kypara.

Uskomatonta. Nyt on potentiaalia. Mulla on vain noin 20 v vanha ohutkuorinen korkkipehmusteinen avopotta. Täällä kun kaikilla on melkein uudet kypärät, niin varmaan tollasta vanhaa helmee löytyis. oon jokapaikasta ettiny vaan ei osu. Siis ikivanha avopotta mulle, kiitos. (maksan tietty)
062802jumpie_prv.gif

Ääni meni viimeseen kohtaan eli ei tuu turhan usein vaihdettua uuteen,mutta ens kesäksi on tarkotus uusia potta.  
sport05.gif

Kahdeksan vuotta on jo ajeltu nykyisellä Arailla. Laatu näyttää kestävän
biggrin.gif
Täksi vuodeksi on kuitenkin ollut tarkoitus ostaa uus potta. On vaan niin kummallisen mallinen pää ettei mikään kypärä tunnu oikein hyvältä.
confused_orig.gif

Tasmaanian tuholainen on hieman alle vuoden vanha!!!
Toivon mukaan piakkoin pääsee testaamaan miltä se tuntuu!
smile_org.gif

Noin 8kk vanha Arain Maverick suojaa pollaa...  
bowdown.gif
..ja menee päähän about noin puolen tunnin päästä ku pääsee taas ajamaan..  
062802moto_prv.gif
sport05.gif
062802jumpie_prv.gif

Kun vihdoin löysin potan joka sopi/oli tyylikäs/turvallinen/kevyt/hyvä/yms. Niin ei sitä ihan heti haluaisi pois vaihtaa. 5. kesä lähtee.
062802moto_prv.gif

Back