Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lambdatunnistin mittaa putkiston alkupäässä tai katissa pakokaasun happipitoisuutta. Happipitoisuus riippuu seoksen laadusta. Tunnistin lähettää tiedon ECU:un joka suorittaa tarvittavat muutokset seoksen suhteessa.tekeekös toi lambaada anturi pieniä korjauksia seoksiin?
Ja jos kyse on PCV:ään liitettävästä ("autotune") laajakaista lampaasta, niin ko lammas määkii PCn kautta niit seoksia kohdilleen. Eli ei tarvi erillistä penkitystä. Vaan AFR-karttaan syötetään haluttu AFR per rpm per kaasunasento (ja jos haluaa niin +per vaihde per sylinteri).Lamdatunnistin mittaa putkiston alkupäässä tai katissa pakokaasun happipitoisuutta. Happipitoisuus riippuu seoksen laadusta. Tunnistin lähettää tiedon ECU:un joka suorittaa tarvittavat muutokset seoksen suhteessa.tekeekös toi lambaada anturi pieniä korjauksia seoksiin?
Jos jotain mopoa vielä joskus säädätän, niin Bikefox on ainoa vaihtoehto - vaikka matkaa 600 km onkin. Tartteeko enempää kehua..?Jos haluat, niin hanki PC ja säädätä pyörä osaavassa paikassa. Kokkolasta suunnalta katsottuna esim. Bikefox Oulussa on osaava paikka ja myy sinulle myös sen PC:n.
Todistetusti hinnallisesti Ykkönen mutta...Jos jotain mopoa vielä joskus säädätän, niin Bikefox on ainoa vaihtoehto - vaikka matkaa 600 km onkin. Tartteeko enempää kehua..?![]()
Tuo on vain suuntaa antavaa säätöä varten hyvä ja jos kelit muuttuu rankasti. Jokainen pyörä on yksilö ja jokin tietty lukittu AFR arvo koko rpm/tps alueelle ei välttämättä ole se parhain vaihtoehto optimi vääntö ja tehokäyrää ajattelen ja pyörän viriastetta kahtoen.Ja jos kyse on PCV:ään liitettävästä ("autotune") laajakaista lampaasta, niin ko lammas määkii PCn kautta niit seoksia kohdilleen. Eli ei tarvi erillistä penkitystä. Vaan AFR-karttaan syötetään haluttu AFR per rpm per kaasunasento (ja jos haluaa niin +per vaihde per sylinteri).Lamdatunnistin mittaa putkiston alkupäässä tai katissa pakokaasun happipitoisuutta. Happipitoisuus riippuu seoksen laadusta. Tunnistin lähettää tiedon ECU:un joka suorittaa tarvittavat muutokset seoksen suhteessa.tekeekös toi lambaada anturi pieniä korjauksia seoksiin?
http://www.powercommander.com/downloads/shared_user_guides/AT-200.pdf
Jep. Ja osaava säätäjä pystyy säätämään vasteen sellaiseksi kuin asiakas haluaa. Esimerkiksi katupyörässä ja ratapyörässä tavoite voi olla hyvinkin erilainen....Paras lopputulos saadaan aina kun on oikeasti osaava dyno operaattori säätämässä mopedia...
Kysy tuolta:Onko hajua, paljon ko pc ja säädätys about maksais?
Pelkkä säädätys 200-350e paikasta riippuen, yleensä tuppaa maksamaan yli 300e.Onko hajua, paljon ko pc ja säädätys about maksais?
PC3 + säätö 500-600 erkkiä.Onko hajua, paljon ko pc ja säädätys about maksais?
Pyörään saa mukaan alkuperäiset osat. Mietin että jos otan pc:n pois ja vaihdan putkiston alkuperäiseen niin onko kaikki palautunut ennalleen?
