• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Prätkäjätkällä natsaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja w-biatch
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

w-biatch

New member
Minua kyllä varoitettiin... mutta enhän minä uskonut. -Kaikki naiset on kuumina motoristeihin... täytyyhän sen olla niin... täytyyhän?

Mistähän johtuu käsitys että motoristi saa naisia? Uljaiden metallihevosten komeat ritarit ratsastavat kaupunkiin ja naiset pyörtyilevät ihastuksesta. Kaverit sanoi ennen pyöräostoani ettei mp:llä ainakaan naista saa mutta on se silti hauskaa (enkä tosin hankkinut pyörää sen takia että saisi, siitä vaimoni ei olisi pitänyt
wink.gif
)

Onko jollakin natsannut joskus sen takia että on mopoilija?
Vai onko tuo kaikki vain legendaa?

Ja loppuun kommentti naiseltani ensimmäisen mp-kyydin jälkeen: "Mä luulin että kaikki naiset tuijottaa sua kun ajelet, mutta vittu kun äijät kyttää"

no niinhän aina puhuttu et joka rahtarilla joka taukopaikassa *hoito*
tounge.gif
osa puheista tottakin muttei kaikki,itse ollut varmaan sokea aikoinaan kun noita hommia tehnyt meinaan aika hiljasia oli noi taukopaikat
biggrin.gif
no eihän kukaan kaikkea tunnusta kuten en minäkään
lookaround_orig.gif
smile_org.gif

saman huomannut. äijät vahtaa prätkääni. tosin on syytäkin.
ehkä jotkin vähemmistöryhmät vahtaavat muakin. en ole kysyny.

naiset vahtaavat vähemmän.

Joo.
Naiset vahtaa enempi vähempi. Viime yönä, yhdellä 4-tien kahvilan parkkipaikalla jostakin autosta tuli pari tytsyä, jotka iloisesti vilkuttelivat ja huutelivat. Olin poistumassa ja keräilin lähtövarusteita. Taisi olla sen verran hämärää, mut mulle ne.
tounge.gif

Mammeli sanoisi mulle; "et sitten aja sitä kautta"
biggrin.gif

Kyllä siinä on perää... Aika hyvin on päässy jutun alkuun kun on kysyny että lähdetkö huomenna kyytiin... Ja lähes aina lähtee.. Sen jälkeen tietysti katotaan miten hommat etenee
tounge.gif

joo, heti piti ostaa semmonen sähkökärpäslätkä että saa hätisteltyä rumimmat jaloista roikkumasta.

.. ja sit mä heräsin ja batman ei ollutkaan mun kaveri.

No siinä mieles et naiset jotka oot joskus tuntenu, tulee sanoon: Muistaks kuinka hyviä kavereit me ollaan... Pääsenks mä kyytii?
Lopputulos: Nainen on koko illan sun kyytis, sitte ilma kylmenee, joku tulee jollai vitun tuunatulla bemarilla johonki parkkii, ja soittaa kyydissäsi olleelle naiselle että kelpaako lämmin kyyti, ja näin huomaat olevasi taas yksin... ja sam toistuu seuraavana viikonloppuna jne jne jne jne....

Ja vastaus KYLLÄ vituttaa niin saatanasti...
mad.gif

No ei se mopo ainakaan HUONONNA naisten saantia, mutta kumminkin taitaa se mopoilija itse ratkaista
wink.gif

Ihme kyllä, mutta olen oppinut, että kaikki naiset ei ole kuumana mopoihin...
biggrin.gif

Eiköhän ne chanssit ole fifty-sixty, ajelet millä ajelet tai kävelet..
cool.gif

Paskanen, kovaääninen ja huonosti käyvä ruma pyörä, jossa 20mm itikanlihaa pleksissä. Kuskilla aina nuha, tukka sekasin, naama kuivunut punaseks sekä paskanen, märkä, haiseva ajonahka päällä kuorrutettuna itikanlihalla. NO CHANCE!!

Kaikenlisäks se ritari puhuu kokoajan kierrosajoista, highsidesta, renkaista, hitaasta hondakuskista (kateellisena), siitä että oli ehkä nopein... Sen kaveritkin on ihan samanlaisia.

Jos joku naispuoleinen kuitenkin lähtee yökylään asti ja aamulla kysyy että josko vielä näin aamutuimaan niin vastaus on joko "pitää lähtee radalle" tai "ei nyt ku alkaa motokeepee"

Ei oo mopolla irronnu ei!

Paskanen, kovaääninen ja huonosti käyvä ruma pyörä, jossa 20mm itikanlihaa pleksissä. Kuskilla aina nuha, tukka sekasin, naama kuivunut punaseks sekä paskanen, märkä, haiseva ajonahka päällä kuorrutettuna itikanlihalla. NO CHANCE!!

Kaikenlisäks se ritari puhuu kokoajan kierrosajoista, highsidesta, renkaista, hitaasta hondakuskista (kateellisena), siitä että oli ehkä nopein... Sen kaveritkin on ihan samanlaisia.

Jos joku naispuoleinen kuitenkin lähtee yökylään asti ja aamulla kysyy että josko vielä näin aamutuimaan niin vastaus on joko "pitää lähtee radalle" tai "ei nyt ku alkaa motokeepee"

Ei oo mopolla irronnu ei!
Oikeeta tekstiä!!
062802jumpie_prv.gif
Yks juttu jäi kaivelemaan... Toi honda-vitsi... kateellinen? no way!
buttrock.gif

Parkkeerasin eräänä hienona päivänä pyörääni terassin ulkopuolelle, kun huomasin terassilla istuvan neidon katselevan ja kovasti hymyilevän mulle. Olin otettu. Otin kypärän päästä ja nainen tokaisi ystävättärelleen: "Ai se onki noin vanha!"
sad_orig.gif
Vitutti. Eli kyllä se taitaa olla miehestä kii natsaako. Tapauskohtaisesti saattaa olla pyörästä pieni apu...
tounge.gif

biggrin.gif
on teilläkin ongelmat. No allekirjottaneellakin niskat kääntyy kyllä nurin kun mopo menee ohitte..mutta yleensä huomio kiinnittyy vaan siihen kulkupeliin
tounge.gif

Back