Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ou beibi, mistä teitä löytyy?Tiiä jätkistä, mut prätkämimmeillä natsais.Ja siis, en ymmärrä miten sitä on voinut joskus katella miehiä joilla EI OLE pyörää, kauheaa, eihän siitä tulis mitään
Oon tainnut myös unohtaa mistä muusta miesten kans vois puhua kun tehoista ja vahoista.. ehkä ois aika taas palata normaali-ihmisten pariin. Ehkä.![]()
Varsin hyvä kommentti..Aika usein kyllä pitää masturboida.
No täältä tietty.Ou beibi, mistä teitä löytyy?![]()
![]()
huom Make et sanoin HYVÄ ratapäivä... ei ollu puhetta mukkelismakkelispyörälunariinpäivist...Tohon ei voi sanoo muuta kuin Hanki Elämä.(tosin hyvä ratapäivä hakkaa kaiken maailman natsaamiset mennen tullen)
Sukkahousujen hyötykäytöstä??Oon tainnut myös unohtaa mistä muusta miesten kans vois puhua kun tehoista ja vahoista..
Sukkahousujen hyötykäytöstä??Oon tainnut myös unohtaa mistä muusta miesten kans vois puhua kun tehoista ja vahoista..![]()
Sanoisin että melkeenpä toisipäin kokemuksen syvällä rintaäänellä. Tosin auton tulee olla tyylikäs ja arvokkaan näköinen. Mutta ei sitä millään vanhalla romupyörällä saa naista kyytiin, kuten ei vanhalla romuautollakaan.Eikai sitä itse pyörällä irtoo mutta niinku tuolla jo aiemmin mainittiin asian kauatta on helppo lähestyä naisia ja kun kysyy että lähdetkö huomenna kyytiin niin vastaus on melkein aina kyllä, mutta meneppäs autolla kyselemään joltai muijalta että lähdetkö kyytiin huomenna tai vaikka leffaan ni vastaus on melko varmasti ei![]()
Lemposoikoon kyllä irtoo mutta tuo riivatun viima+tärinä vie kyvyt![]()
![]()
![]()
Tossa näppiksessä on N ja M aika lähekkäin, olihan sulla ny oikea kirjain käytössä?![]()
![]()
![]()
Mulla kääntyy pää ainakin, joskus liikaakinMulla on blondi kahdella pitkällä letillä ihan sen takia ettei tytöt viheltelis peräänno ei vaittekaan![]()
![]()
Fumi kysyi kerran että sanoppa rehellisesti että harmittaako, jos joku ei kato perään kun sä ajat ohi... hmmm... rehellisesti: kyllä - joskus mietin että eikö tuo ymmärrä mistään mitään, jos pää ei käänny...
...mopo ja minä herätetään varmaankin aika ristiriitaisia tunteita eri ihmisissä![]()