• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Prätkäjätkällä natsaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja w-biatch
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minä en edes alennu moiseen keskusteluun!
Vai teinkö sen jo?
nixweiss.gif

Tiiä jätkistä, mut prätkämimmeillä natsais.  
wink.gif
Ja siis, en ymmärrä miten sitä on voinut joskus katella miehiä joilla EI OLE pyörää, kauheaa, eihän siitä tulis mitään  
withstupid.gif
 Oon tainnut myös unohtaa mistä muusta miesten kans vois puhua kun tehoista ja vahoista.. ehkä ois aika taas palata normaali-ihmisten pariin. Ehkä.
Ou beibi, mistä teitä löytyy?
inlove.gif

062802moto_prv.gif

Armeijaluutnanttiani lainatakseni :

Kyllä rumakin mies naisen saa kun on tarpeeksi iso moottoripyörä alla  
tounge.gif

Eipä oo kyllä itsellä vielä toiminut. Päinvastoin pikemminkin  
confused_orig.gif

Nooh, onneksi on sentään hyviä ajokelejä  
thumbs-up.gif

(tosin hyvä ratapäivä hakkaa kaiken maailman natsaamiset mennen tullen)
Tohon ei voi sanoo muuta kuin Hanki Elämä.
huom Make et sanoin HYVÄ ratapäivä... ei ollu puhetta mukkelismakkelispyörälunariinpäivist...
033102ass_1_prv.gif

sitäpaitsi naista voi (teoreettisesti, huom HYVIN teoreettisesti) saada joka päivä vuoden ympäri, mut ratapäivät on kuit aika kortilla.. mulla ainakin on helppo priorisoida
tounge.gif

Rrrrrrrooooooockkkkk
buttrock.gif
buttrock.gif

Vuonna -74 onnisti ja vieläpä skootterilla...  
wink.gif
Ja samassa huushollissa me vieläkin ollaan  
inlove.gif

Koko juttu on urbaanilegendaa, ei mitään perää  
biggrin.gif

Kyllä naiskuskeilla natsaa, ku valoihin pysäytät mopottimen, nii viereisestä kotilosta mieskuskit ensin vilkasee ja sitten nyrjäyttää niskansa, huulilta voi lukee; viddu se o muija!! Ja sen jälkeen killitellään, heitellään hymyntapaisia ja ajetaan mopon rinnalla nii pitkään ku suinkin mahdollista.. eikä tapahdu vaan silloin tällöin..
smile_org.gif

Joo, onhan se kiva kun tytöt aina silloin tällöin vilkuttelee
biggrin.gif
Nykyisin pyrin pitämään ponnarin esillä turhien väärinkäsitysten välttämiseksi
tounge.gif

Eikai sitä itse pyörällä irtoo mutta niinku tuolla jo aiemmin mainittiin asian kauatta on helppo lähestyä naisia ja kun kysyy että lähdetkö huomenna kyytiin niin vastaus on melkein aina kyllä, mutta meneppäs autolla kyselemään joltai muijalta että lähdetkö kyytiin huomenna tai vaikka leffaan ni vastaus on melko varmasti ei
biggrin.gif
Sanoisin että melkeenpä toisipäin kokemuksen syvällä rintaäänellä. Tosin auton tulee olla tyylikäs ja arvokkaan näköinen. Mutta ei sitä millään vanhalla romupyörällä saa naista kyytiin, kuten ei vanhalla romuautollakaan.

Mua katteli vaan miehet ku ajelin prätkällä, autolla ku ajaa niin kattelee onneksi jotkut naisetkin  
biggrin.gif
 (varmaan se kun ei kypärä peitä rumaa pärstääni ja naiset kauhistelee tätä ilmestystä)

Lisäys: Niin ja itse aiheeseen. Prätkäjätkällä ei natsaa sen paremmin kuin kellään muullakaan.

Mulla on blondi kahdella pitkällä letillä ihan sen takia ettei tytöt viheltelis perään  
biggrin.gif
 no ei vaittekaan  
wink.gif

Fumi kysyi kerran että sanoppa rehellisesti että harmittaako, jos joku ei kato perään kun sä ajat ohi... hmmm... rehellisesti: kyllä - joskus mietin että eikö tuo ymmärrä mistään mitään, jos pää ei käänny...
...mopo ja minä herätetään varmaankin aika ristiriitaisia tunteita eri ihmisissä
033102bebe_1_prv.gif

Juu kyllä naisia lakoontuu kun ajelee prätkällä
062802moto_prv.gif

Sit mä heräsin.. ja tyyny oli tosi märkä...
biggrin.gif

Pari kertaa on käyny niin että mopoa parkatessa, on näköetäisyydelle  joku tyttöpoppoo ilmestynyt tirisemään, voi sitä pettymyksen määrää mikä pikkupimujen kasvoilta on luettavissa kun kypärän alta ilmestyykin emäntä  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Pitäis varmaan kasvattaa letit jotta eivät turhaan tuhlais energiaa tämmöiselle mammalle vilkutteluun  
tounge.gif

Tuo kyytiin tuleminen / haluaminen on kyllä aika yleistä. Ja sen olen myös huomannut että tytskyjen mielestä on nahkat on "kivemmat" kuin gore-pilkkihaalari.

Onpa tapauskin joka haluaa mukaan ratapäiville koska on pikkutyttönä halunnut aina päästä "varikolle".

En usko että mopoilu auttaa mutta ehdoton plussa se on jos nyt ei sitten satu olemaan joku Ituhippi taikka Valaittenhalailija jonka mielestä prätkäily tuhoaa maailman ja aiheuttaa sotia.

Joo, vuonna -92 ja vieläpä DT:llä....
tounge.gif

Toissapäivänä ois kyl kyytiin tahdottu (
eek.gif
), mutta terassi vei ajokunnon...
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif

buttrock.gif

Mulla on blondi kahdella pitkällä letillä ihan sen takia ettei tytöt viheltelis perään  
biggrin.gif
 no ei vaittekaan  
wink.gif

Fumi kysyi kerran että sanoppa rehellisesti että harmittaako, jos joku ei kato perään kun sä ajat ohi... hmmm... rehellisesti: kyllä - joskus mietin että eikö tuo ymmärrä mistään mitään, jos pää ei käänny...
...mopo ja minä herätetään varmaankin aika ristiriitaisia tunteita eri ihmisissä
033102bebe_1_prv.gif
Mulla kääntyy pää ainakin, joskus liikaakin
tounge.gif
..mikä sen parempaa kuin kaunis neito pyörän (kyykyn) ohjaimissa
inlove.gif

Back