• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Prätkäjätkällä natsaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja w-biatch
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jaa , kyllä tuossa jotain perää....
Itse tosin ensin kyllä juutuin kaverin silmiin, mutta ei se pyörä tilannetta pahentanutkaan.Jossain takaraivossa pyörähti ajatus, et olis se niin mukava kun olis kaveri, jolla pyörä...
Tosin olis varmaan pitänyt etsiä customikuski.....wirnuti

saanko pyörällä pesää? heh.. ensinnäkin, en saa, koska en (pyörällä/ilman) vonkaa. tasa-arvon vuoksi naiset saa vonkua. ja mikäli nyt joku sinisimmuflikka erehtyy näkevänsä mussa ihannepartnerin.. nii on hänelläkin suu tulla kertomaan mahdollisista fantasioistaan. oon vaa huomannu että aika käy pitkäx odotellessa.
tounge.gif
no sitä vonkujaa odotelles onnex voi pyöräillä.

saanko pyörällä pesää? heh.. ensinnäkin, en saa, koska en (pyörällä/ilman) vonkaa. tasa-arvon vuoksi naiset saa vonkua. ja mikäli nyt joku sinisimmuflikka erehtyy näkevänsä mussa ihannepartnerin.. nii on hänelläkin suu tulla kertomaan mahdollisista fantasioistaan. oon vaa huomannu että aika käy pitkäx odotellessa.  
tounge.gif
no sitä vonkujaa odotelles onnex voi pyöräillä.

Seis! Varo tuollaisia! Sano vonkujille vaikka että:
"Juu, nai sä akka tuota pyörää niin mä käyn sillä välin vaikka kahvilla."
tounge.gif

Natsaa tai ei!

Niin ajat joko liian hiljaa, tai kovaa... Onks taas jääny ratasäätöihin... Sataa vettä... Per#e puutuu...

Maksanko sakot... pitäiskö olla 25m:ten rekkojen tien tukkona... Minkä mahtaisin, ainakaan tänä kesänä... En uskalla hypätä naisen kyytiin (hannari siis)...

Ja kaikille motoristi naisille, jotka bongaavat moristi miehiä, ajatte radalla niin kovin, et käy heikon itse tunnon päälle
talktohand.gif

Lopuks on... Ihan sama natsaako, vai ei!
kun viimeistään toisen kerran ajelemaan lähtiessä tulee jo nirinää siitä ettei ole jalkatapit valmiiksi käännetty tai penkin päällä on vieläkin se hel#etin muovinpala!

Back