pinni
New member
Olisin tiedustellut onko täällä kuinka monta naispuolista Orgilaista?? Ja mikä on ollut kipinä pyörän ja yleensä A-kortin ajamiseen?
Itselle kipinä tuli yllätyksenä !...
Olin aika vannoutunut jenkkiauto ihminen, vielä viime kesään asti.. Pyörät ei hetkauttanut mitenkään
.....
syy voi paljolti olla siinä ETTEN IKINÄ ollut ollu ensinnäkään minkäänlaisen 2-pyöräsen moottoriajoneuvon kyydissä!?..
Mut viime kesänä yhtenä päivänä sitten.., jouduin ,vastahakoisesti aluksi, cbr:n kyytiin....
ja se tunne mikä tuli niin siel kyydissä niin...
Mua vietiin ja kovaa!
Viikko siitä kyydis olosta, niin istuin autokoulun penkillä ja kk siitä niin uus kortti poltteli taskussa!!
Ja pyörä tuli sit kans hommattua loppu kesästä -10!
Nyt on lähinnä harmittanut vaan et oon niiiiin monta vuotta "menettänyt" hyviä ajokesiä!..
Itselle kipinä tuli yllätyksenä !...

Olin aika vannoutunut jenkkiauto ihminen, vielä viime kesään asti.. Pyörät ei hetkauttanut mitenkään
..... syy voi paljolti olla siinä ETTEN IKINÄ ollut ollu ensinnäkään minkäänlaisen 2-pyöräsen moottoriajoneuvon kyydissä!?..

Mut viime kesänä yhtenä päivänä sitten.., jouduin ,vastahakoisesti aluksi, cbr:n kyytiin....
ja se tunne mikä tuli niin siel kyydissä niin...
Mua vietiin ja kovaa!
Viikko siitä kyydis olosta, niin istuin autokoulun penkillä ja kk siitä niin uus kortti poltteli taskussa!!
Ja pyörä tuli sit kans hommattua loppu kesästä -10!

Nyt on lähinnä harmittanut vaan et oon niiiiin monta vuotta "menettänyt" hyviä ajokesiä!..

Viimeksi muokattu: