Tääl kans yks myöhäisherännäinen!
Kiva löytää tällanenkin ketju!
Pyörä hommattu (Kawa ZZR600), teoriat käyty ja nyt jännityksellä odottelen lumien sulamista, että pääsee ajotunneille!
Mä itseasiassa voisin kopsaa tähän just kirjoittamani viestin, jonka pistin tonne Aloittelijan päiväkirja-osioon, jos olis vinkkejä täällä "naisten puolella":
Mainio ketju!
Tämä valoi uskoa minuunkin: pyörä hankittu, teoriat käyty, ikinä en ole kaksipyöräisellä ajanut ja kaksi kertaa istunut skootterin kyydissä! B-kortti on ollut yli kymmenen vuotta.
Tallissa käyn istuskelemassa Kawazaki ZZR 600:n (vm.1991) päällä kuivaharjoittelemassa ja luen kirjallisuutta (autokoulumaikka suositteli Ajohanskassa-opusta netistä), josta aukeaa moni asia.
Sanoinkin eilen miehelle, joka ajellut jo pitkään, että mä osaan teoriassa järjettömästi asioita, mutta käytäntö hirvittää.
Oon miettinyt, että mahtaako hevosharrastuksesta olla jotain hyötyä tasapainon suhteen? Onkos kukaan koskaan kuullut/ miettinyt asiaa?
Lyhyenä ihmisenä myös mietin, että miten jalat riittää autokoulun pyörään, omassa hyvin.
Autokoulu maksaa 650 egeä Päijät-Hämeessä ja sen voi maksaa erissä, vakuutus oli alle 400€.
Kamat hankkimatta ja tuntuu, ettei käytettynä oikein löydy, kun on tällanen pätkä. Vinkkejä saa antaa kamoista ja ihan mistä vaan.
Innolla odottelen uuden oppimista!
Tavoitteena on lähteä pyörillä katsomaan Göteborgiin The Big4- keikkaa heinäkuussa, että siitä lähdetään.
P.S. Vielä vuosi sitten jos joku olis mulle sanonut, että mä hommaan joskus prätkän, niin olisin nauranut sen hengiltä...