pinni
New member
Tuohan kuulostais hauskaltaOlen ilolla seurannut naisjäsenten määrän kasvua Orgissa ja voitaisiinhan sitä vaikka pelkille Orgin naisille suunnattua miittiäkin joskus järjestää, nyt kun meitä alkaa olla aikas paljon...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuohan kuulostais hauskaltaOlen ilolla seurannut naisjäsenten määrän kasvua Orgissa ja voitaisiinhan sitä vaikka pelkille Orgin naisille suunnattua miittiäkin joskus järjestää, nyt kun meitä alkaa olla aikas paljon...
Ai Oulusta tulee paksupohkeiset, kun muualta paljasjalkaisetOnko täällä muita paksupohkeisia prätkämimmejä?![]()
Kuulostaa hyvältä!Tuohan kuulostais hauskaltaOlen ilolla seurannut naisjäsenten määrän kasvua Orgissa ja voitaisiinhan sitä vaikka pelkille Orgin naisille suunnattua miittiäkin joskus järjestää, nyt kun meitä alkaa olla aikas paljon...Mä olisin kans heti mukana!![]()
![]()
Mä ajoin kyllä viime kesän kaikki työmatkat mopolla, kelissä kuin kelissä (no ehkä 2 päivänä menin autolla), jakkupuku niskaan toimistolla ja sitte heti duunista kurvailemaan, yksin, kaksin tai isommalla poppoolla. Mut mun työmatka oli vaan 12 kilsaaLueskelinpa taas tätä ketjua alusta ja siellä oli puhetta noista Anun kilometreistä per kausi... pakko antaa kyllä rispektit täältä myös, nimittäin tajusin juuri, että itse kun ajan päivittäin työmatkaa (kotilo + mopo) 160 km per päivä, niin silti tulee vaan vajaa 40t per vuosi... eli kyllä oot mopon päällä istunu![]()
Hyvä, hyvä!! Treffataan ihmeessä jossain. Mikäs paikka sulla olis mielessä?Orgin PrätkäMimmit miitti järjestetään ihan takuulla! Lähden ehdottomasti vaikka järkkäämään, keksitään joku kiva mesta missä treffataan, mulla olis jo yks paikka mielessä jossa pitää ehdottomasti käydä, keskeisellä paikalla sikäli ettei haittaa vaikka ei oliskaan pk-seudulta.
Miitti ehdottomasti ja nuo ratapäivät leideille ei oo yhtään huono ajatus. Mua kiinnostais kovasti lähteä radalle omia taitoja parantelemaan, mut täytyy sanoa, että ukkovaltaisuus ahdistaa, vaikken ihan pienistä hötkyilevää tyyppiä olekaan...
No juu, katselinkin just ratapäiviä ja hitaita ryhmiä, mut emmää kykene olemaan töistä pois viikolla siks et haluan radalle.Miitti ehdottomasti ja nuo ratapäivät leideille ei oo yhtään huono ajatus. Mua kiinnostais kovasti lähteä radalle omia taitoja parantelemaan, mut täytyy sanoa, että ukkovaltaisuus ahdistaa, vaikken ihan pienistä hötkyilevää tyyppiä olekaan...
Joka ainoolla ratapäivällä on ollut naisia mukana about 5-10 henkee. Eli kyllä meitä sielläkin vilisee.
Mukaan vaan rohkeesti, ratapäivät tuli just myyntiinkin![]()
Sama ongelma. Löysin Alpinestarin kengät joissa on semmonen kiristysremmi. Miestenkengät on mutta eipä kai tuo haittaa perus mustat kun ovatOnko täällä muita paksupohkeisia prätkämimmejä?![]()
Ajosaappaiden osto olisi edessä mutta näillä kintuilla homma ei onnistu ihan niin että katsotaan hyllystä mieleiset ja sitten kassalle. Viime kesänä erehdyin tilaamaan yhdet saappaat netistä, mutta jouduin palauttamaan ne kun menivät kiinni nipinnapin kaikki säädöt mahdollisimman isolla ja silloin ne eivät enää tuntuneet kovin tukevilta. Onhan noita kaikkia matalavartisia ajokenkiä, mutta mieluiten haluaisin niihin ihan reilusti vartta jo pelkästään siksi ettei tarvitse nyt keväällä ja sitten alkusyksystä ajaa nilkat paljaana, turvallisuudesta nyt puhumattakaan. Osaisitteko suositella merkkejä ja malleja, joita kannattaisi erityisesti metsästää liikkeistä? Haastetta hommaan lisää vielä sekin että jalkaterä on siroa mallia.
Heippa kaikille ja hienoa jos tuollainen kokoontuminen tulisi voisin rohkaistua paikalleTuohan kuulostais hauskaltaOlen ilolla seurannut naisjäsenten määrän kasvua Orgissa ja voitaisiinhan sitä vaikka pelkille Orgin naisille suunnattua miittiäkin joskus järjestää, nyt kun meitä alkaa olla aikas paljon...Mä olisin kans heti mukana!![]()
, enpä tunne täältä ketään vaikka lueskellutkin täällä viime kesästä saakka.![]()
Niin ja kortti sekä pyörä tuli viime kesänä siis hankittua ja ikää jo sen verta että omat lapset jo ajelee omia korttejaan, eihän siis äitee voinut jäädä huonommaksi![]()