• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

PrätkäMimmit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pinni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hei huomasitteko, Ertzi5 on järkkäämässä ajelua sunnuntaille 3.7!  Linkki.  
sport05.gif
Mimmit muistakaa tulla....
062802moto_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Joo ei valitettavasti mun täytyy nyt kanssa skipata sitte kuitenkin se Meri-Keijoilu
sad_orig.gif

Mut hei, olikos mimmejä täältä liikenteessä Myrskylässä tänään, paikallisessa kahvilassa ? Pihasta lähti ainakin Ducati Monster, Suzuki ja pari muuta pyörää. Silmät vaan jäi Ducatiin kiinni  
inlove.gif
Itse olin poikaystävän kanssa liikenteessä.

Edit: niin ja tilanteita tänään riitti, meinas esim. pyörä kaatua risteyksessä, hätäseen sain pidettyä pystyssä. En tiedä mitä kävi, varmaan korkeaan kohtaan ajoin tai jalka maahan huonosti. Onneks oli tankki alle puolillaan, kokonaisella ois varmaan kaatunu (täältä lukeman perusteella
biggrin.gif
) Ja sit mutkassa oli pikeä (on muuten liukasta lämpimänä), tuntu kun eturengas otti ja läks, mutta selvisin siitäkin
smile_org.gif

Olisko paikallaan foorumin naiskuskien laskenta vaikka siten, että jokainen naismotoristi laittaa seuraavan numeron omaan viestiin?
Mä voin aloittaa:

1.

Täälläkin ilmoittautuu yksi naismotoristi! Kipinä vaan tuli jostain, autoilla ajamista rakastan ja tien päällä tuntuu kuin olis kotiin päässyt... Pari kesää kyytiläisenä istumista riitti, oikestaan jo ensimmäisen reissun jälkeen oli selvä peli että minähän haluan ajaa ihan itse
biggrin.gif

Viime syksynä sain sen A-kirjaimen viimein ja metriäkään en inssin jälkeen ajanut. Alkukesästä sain sitten oman kapineen alle, "lievää" jännitystä oli lähteä koeajolle tuommoisen tauon jälkeen
crazy.gif

Tein juurikin niin kuin ei pitäis: koeajoin tasan tuota yhtä pyörää ja hankin sen. Mutta sepä olikin rakkautta ensisilmäyksellä
inlove.gif
Kulkupelinä siis Suzuki GSX600F, jota muuten voipi suositella vaihtoehdoksi lyhkäsellekin kuskille kun niitä kyselyitä näkyy olevan (itsellä mittaa 159 cm/mallia persjalkanen). Molemmin puolin päkiät yltää maahan ajosaappaissa. Siirtely/kääntely tahtoo vaan olla hankalaa kun päältä ei oikein yletä ja työntämällä on niin raskas. Saapi ennakoida ettei vaan joudu ylämäkeen/liukkaalle pohjalle parkkeeraamaan. Paitsi kotipihalla joka on nurmikkoa/hiekkaa
sad_orig.gif

Ja niistä ajovarusteista kun kyseltiin niin Scottin takki, Lindstrandin housut, TCX:n kengät, kypärä AGV. Hanskoja kolmet ja erinäisiä huiveja sun muita... Varusteita saikin sitten metsästää ihan muutamasta liikkeestä että löyty riittävän pientä..

10.

Piti odottaa että sai tuon numeron
wink.gif

Mokailustakin voi saada täyden kympin
crazy.gif

Back