Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saitko 10 minuutissa irti?Kävelin vanne kädessä kyseiseen pajaan, tarpeena oli saada etupyörän laakeri irti koska en itse omistanut oikeita työkaluja hommaan. Noh, siinä sitten 15 min voivoteltiin kalenterin ääressä kuinka ei ole aikaa 10 min hommalle vasta kuin n. 3 viikon päästä. Veloitusta kysyessäni se maksaisi kuulemma normitunnin eli 69 eur.
Toivotin hyvät päivänjatkot, hain biltemasta sarjan ja irroitin laakerin itse. Sillä kertaa ei tullut kauppoja enkä aio asioida liikkeessä vastaisuudessakaan.
Että kiitosta vain hyvästä palvelusta![]()
Sain kyllä, kiitos kysymästä. Oikeilla työkaluilla se käy näppärästi.Saitko 10 minuutissa irti?Kävelin vanne kädessä kyseiseen pajaan, tarpeena oli saada etupyörän laakeri irti koska en itse omistanut oikeita työkaluja hommaan. Noh, siinä sitten 15 min voivoteltiin kalenterin ääressä kuinka ei ole aikaa 10 min hommalle vasta kuin n. 3 viikon päästä. Veloitusta kysyessäni se maksaisi kuulemma normitunnin eli 69 eur.
Toivotin hyvät päivänjatkot, hain biltemasta sarjan ja irroitin laakerin itse. Sillä kertaa ei tullut kauppoja enkä aio asioida liikkeessä vastaisuudessakaan.
Yleensä en mielelläni kommentoi netissä firmaamme koskevia keskusteluja, mutta käyttäjä Borsaksen kommentti herätti kysymyksiä, joihin olisin halunnut vastauksen. Luonnollisesti olen aina huolissani, jos joku kokee saaneensa meiltä huonoa palvelua ja haluankin aina hoitaa asiat loppuun asti.Kävelin vanne kädessä kyseiseen pajaan, tarpeena oli saada etupyörän laakeri irti koska en itse omistanut oikeita työkaluja hommaan. Noh, siinä sitten 15 min voivoteltiin kalenterin ääressä kuinka ei ole aikaa 10 min hommalle vasta kuin n. 3 viikon päästä. Veloitusta kysyessäni se maksaisi kuulemma normitunnin eli 69 eur.
Kävin Kankiraudantie 1 osoitteessa viime kesänä kesken ajokauden sitä etupyöränlaakerin irroitusta kyselemässä. En tiedä oletteko nyt talven aikana muuttaneet, koska osoitteenne ei vaikuta olevan enää sama kuin silloin(?), mutta nettisivujenne kuvagalleriassa kyseinen kankiraudantien talo näkyy.Yleensä en mielelläni kommentoi netissä firmaamme koskevia keskusteluja, mutta käyttäjä Borsaksen kommentti herätti kysymyksiä, joihin olisin halunnut vastauksen. Luonnollisesti olen aina huolissani, jos joku kokee saaneensa meiltä huonoa palvelua ja haluankin aina hoitaa asiat loppuun asti.
Laitoin Borsakselle (oikea taivutusmuoto?) yksityisviestiä, jotta hän ottaisi yhteyttä ja antaisi lisätietoa tapahtuneesta, mutta koska hän ei ole vastannut, oletan, että hän ei lue viestejään.
Kysymyksiä se herätti siksi, että en muista tuollaista tapahtuneen ja koska olen oikeastaan aina paikalla, kun pajamme on auki, luulisin muistavani etenkin näin talven hiljaisina tunteina, jos tuollaista olisi tapahtunut.
Meillä ei ole ikinä ollut kolmen viikon jonoa ja tuollaiset pikkuhommat, kuten laakerien irroitukset, on aina hoidettu odottaessa, oli sitten huoltoon jonoa tai ei. Nyt talvella ei ole tietenkään ollut jonoa muutenkaan, vaan töitä on tehty tasaisesti koneremonttien, customointien ja virityksien parissa läpi talven.
Tuntiveloituksemme ei ole ikinä ollut 69 Euroa, joka herättää kysymyksen, että olisiko Borsas käynyt jollakin muulla pajalla?
Tiedän, että täällä Tattarisuo-Tattariharju-alueella on muitakin mp-huoltoja, joissa tosiaan joissakin hinta on tuo 69€/tunti. Meillekin tuo tuntiveloitus astuu voimaan seuraavassa ajokauden hinnastossa, joka astuu voimaan huhtikuun alussa.
Asia alkaa siis selvitä. Hyvä niin. Hinta hämmensi.Kävin Kankiraudantie 1 osoitteessa viime kesänä kesken ajokauden sitä etupyöränlaakerin irroitusta kyselemässä. En tiedä oletteko nyt talven aikana muuttaneet, koska osoitteenne ei vaikuta olevan enää sama kuin silloin(?), mutta nettisivujenne kuvagalleriassa kyseinen kankiraudantien talo näkyy.Yleensä en mielelläni kommentoi netissä firmaamme koskevia keskusteluja, mutta käyttäjä Borsaksen kommentti herätti kysymyksiä, joihin olisin halunnut vastauksen. Luonnollisesti olen aina huolissani, jos joku kokee saaneensa meiltä huonoa palvelua ja haluankin aina hoitaa asiat loppuun asti.
Laitoin Borsakselle (oikea taivutusmuoto?) yksityisviestiä, jotta hän ottaisi yhteyttä ja antaisi lisätietoa tapahtuneesta, mutta koska hän ei ole vastannut, oletan, että hän ei lue viestejään.
Kysymyksiä se herätti siksi, että en muista tuollaista tapahtuneen ja koska olen oikeastaan aina paikalla, kun pajamme on auki, luulisin muistavani etenkin näin talven hiljaisina tunteina, jos tuollaista olisi tapahtunut.
Meillä ei ole ikinä ollut kolmen viikon jonoa ja tuollaiset pikkuhommat, kuten laakerien irroitukset, on aina hoidettu odottaessa, oli sitten huoltoon jonoa tai ei. Nyt talvella ei ole tietenkään ollut jonoa muutenkaan, vaan töitä on tehty tasaisesti koneremonttien, customointien ja virityksien parissa läpi talven.
Tuntiveloituksemme ei ole ikinä ollut 69 Euroa, joka herättää kysymyksen, että olisiko Borsas käynyt jollakin muulla pajalla?
Tiedän, että täällä Tattarisuo-Tattariharju-alueella on muitakin mp-huoltoja, joissa tosiaan joissakin hinta on tuo 69€/tunti. Meillekin tuo tuntiveloitus astuu voimaan seuraavassa ajokauden hinnastossa, joka astuu voimaan huhtikuun alussa.
Hinta jota tarjottiin oli nimenomaan tuntihinta, mutta voi olla että muistan väärin tuon 69 eur (tapauksestahan on jo reilu puoli vuotta aikaa), mutta korjataan se kohtuuden vuoksi välille 63-69. Yli 60 eur joka tapauksessa ja muistan sen siitä, että ostin biltemasta 89 eur maksavan sarjan ja laskin että jo yhdellä laakerin irroituksella se melkein maksoi itsensä takaisin.
Näin nämä negatiiviset kokemukset vaan jäävät mieleen, mutta tokihan myös asiakaspalvelijan päivän laatu voi vaikuttaa moneen asiaan...![]()
Siis minkälaisesta huollosta oikein on kyse?Pelkkien sytytyspuolien vaihto ei voi maksaa missään 470e,puhumattakaan tonnista.Paitsi jos hintaan kuuluu ne puolatkin,niin ymmärrän sit tuon 470e.Moro,sen verran kokemusta ja omaa tyhmyyttäni vein oman fillarin kyseiseen firmaan soittamatta merkki huoltoon koska oletin että onhan se merkkiliike aina paljon kalliimpi,mutta eipä ollutkaan sain arvion että huolto maksaa töineen noin 1000€ ja soitinpa merkkihuoltoon ja kysyin että paljonkos teillä sama huolto maksaa niin arvio oli 470€no täytyypi soittaa huomenna aamulla prätkäpajaan ja sanoa että keskeyttää huollon ja että maksan mitä ovat tällä hetkellä tehneet ja siirrän pyörän merkkihuoltoon että suorittavat huollon loppuun. Kyseessä oli siis neljän puolan vaihto. Kyllä nyt taas tuntuu että kusetettiin oikein huolella![]()
![]()