• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Profi Dry Lube

Thunderace_78

New member
Miten on, vieläkö joku pulju tarjoaa Suomessa tuota mainiota ketjurasvaa?

Moto-Seinäjoelta tai Moposportilta en ainakaan ko. rasvaa enää löytänyt. Tai listoilla on mutta saatavuus aika heikkoa ja ajokausi painaa jo ankarasti päälle.
biggrin.gif

Hyvää ainetta, voi suositella...jos muuten ei löydy, niin Louis myy...

Itse otin tuota Louisin tilauksen yhteydessä muutaman purkin, juuri äsken vedin ekaa kertaa ketjuihin. Saa nähdä miten pelaa, ainakin siistiltä vaikuttaa. Mahtaako voidella sitten enää mitään...?

Jyväskylästä ainakin Kuvan Moottoripalvelusta löytyi kyseistä ainetta viime kesänä, liekkö vielä tänäkin kesänä sitä myyvät. puhelin sinne 014- 3390900

Suihkin ainetta eilen n, 150 km lenkin jälkeen ketjuille ja mieleen tuli satu Keisarin Uudet vaatteet.

Onkohan tuosta näkymättömästä, sotkemattomasta aineesta mihinkään, vai vetääkö viekas räätäli meitä nenästä ?

Eilen laitoin ketjuihin ensimmäisen kerran tuota Dry Lubea, toivottavasti toimii  
thumbs-up.gif

Tähän asti tullut käytettyä Hondan ketjuöljyä...  
cool.gif

Suihkin ainetta eilen n, 150 km lenkin jälkeen ketjuille ja mieleen tuli satu Keisarin Uudet vaatteet.

Onkohan tuosta näkymättömästä, sotkemattomasta aineesta mihinkään, vai vetääkö viekas räätäli meitä nenästä ?
Viimekesänä ostin purkin ja purkillisen kokemuksella annoin ketjunvoitelun takaisin automaattisysteemille (Loobman). Eli ei tuo sotke, mutta ei se kyllä voitele ketjujakaan. Noin 1/2 litraa tippui PA-kulutus, kun siirtyi tuosta vanhaan systeemiin takaisin. Eli kyllä se on ne keisarin uudet vaatteet. Nyt on mopossa Scottoiler ja aika näyttää miten se toimii - toistaiseksi hyvin.

By the way, koska en enää nykyisessäni moista ainetta tarvi, varastossa muutama purkki, jos joku on halukas lunastamaan omakustannushintaan...

Nostetaanpa tämä ylös...

Saako tätä enään mistään suomesta? ja millaista hintaa pitelee?

Saa esim. multa pari sellaista pientä purkkia ja yhden ison (vajaa) kaupan päälle. Purnukat Tampereella.

Moto-Seinäjoesta kyllä saa. Itse olen monta purkkia ostanut. Parasta tavaraa, mitä on!!!

Mä voin tarkentaa sen verran että ainakin motocross käytössä hiekka/muu kakka ei jää ollenkaan kiinni ketjuihin/rattaisiin, kun taas muilla aineilla mitä olen käyttänyt likaa jää ketjuihin hirveät määrät! Eli tota käyttämällä ketjut ja rattaat pysyy melkein uuden näköisinä kokoajan!

E: Sebun mainitsemaa wurthin dryluben hintaa kävin kysymässä ja hinnaksi annettiin 27€ purkki! se siitä...

Mä voin tarkentaa sen verran että ainakin motocross käytössä hiekka/muu kakka ei jää ollenkaan kiinni ketjuihin/rattaisiin, kun taas muilla aineilla mitä olen käyttänyt likaa jää ketjuihin hirveät määrät! Eli tota käyttämällä ketjut ja rattaat pysyy melkein uuden näköisinä kokoajan!

E: Sebun mainitsemaa wurthin dryluben hintaa kävin kysymässä ja hinnaksi annettiin 27€ purkki! se siitä...

Juurikin näin. Ketjut pysyvät puhtaana ja uuden veroisina todella pitkään.

Jos hakemalla hakee jotain huonoa puolta, niin se on ehkä tuo, että voitelutarvetta ei huomaa niin helposti.

Mutta itse en ainakaan muuta käytä enää koskaan.

Nyt on pakko kysyä, että missä kävit hintaa kysymässä
confused_orig.gif
?
Wurth centerissä kävin ja ne ei suostunut myymään suoraan niin lupasivat soittaa jälleenmyyjälle... Istuskelin odottamassa siinä (join mehua ja söin keksiä
tounge.gif
) ja sitten tuli myyjä kertomaan hinnan mulle! Kysyi samalla että montako otan? En ottanut...

E: Kuulostaa kyllä että on tullut väärä hinta ku ei voi olla noin kallista, mutta en jaksanut alkaa enempää kyseleen... Ehkä wurth vaan maksaa

Nyt on pakko kysyä, että missä kävit hintaa kysymässä
confused_orig.gif
?
Wurth centerissä kävin ja ne ei suostunut myymään suoraan niin lupasivat soittaa jälleenmyyjälle... Istuskelin odottamassa siinä (join mehua ja söin keksiä
tounge.gif
) ja sitten tuli myyjä kertomaan hinnan mulle! Kysyi samalla että montako otan? En ottanut...

E: Kuulostaa kyllä että on tullut väärä hinta ku ei voi olla noin kallista, mutta en jaksanut alkaa enempää kyseleen... Ehkä wurth vaan maksaa
No se vähän riippuu hinnottelijasta... ei mun kautta noi paljoa maksaisi
biggrin.gif

Back