Projekti GSX 750 -83

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
heeeeei, hieno, mut sitä vaan ihmettelen miksei se rykkösen perä sit tullukaan tohon, sovituksissa näytti jo tosi siistilt
nixweiss.gif

Sehän on jo melkein uusi. Mä jostain syystä tykkään noista vanhoista lehmistä. Siis puhun tosta pyörästä.

Hieno siitä tulee, tai ainakin tää kaveri on onnistunut: http://www.mp-foorumi.com/gallery/gallery.php?user=Rami78&gid=0

Jos olis mun projekti niin koittaisin saada aikaan jotain tän näköistä mutta mä oonkin mä.. http://oldskoolsuzuki.info/album_images/aircooled/CR750_right_side.jpg

Niin sellasta piti sanomani että toi alkuperäinen perä on hienon muotoinen, ja tuli mieleen sellainen idis jos tuosta sais helposti muokattua yksipaikkaisen niin, että lyhentäis satulaa vaan ja siirtäisi tota takamuovia sitten sen verran eteenpäin. Suora tanko ja pyöree ajovalo ja niin edelleen. Takarunkoo täytyy tietty hiukan varmaan pätkiä.

Niin sellasta piti sanomani että toi alkuperäinen perä on hienon muotoinen, ja tuli mieleen sellainen idis jos tuosta sais helposti muokattua yksipaikkaisen niin, että lyhentäis satulaa vaan ja siirtäisi tota takamuovia sitten sen verran eteenpäin. Suora tanko ja pyöree ajovalo ja niin edelleen. Takarunkoo täytyy tietty hiukan varmaan pätkiä.
Tässä viiden minuutin(tunnin) photoshoppi aiheesta:

photoshop-gsx1100.jpg

Tanko matalampi, etulamppu ja mittaristo alempana ja perä lyhennetty. Seuraava askel olis varmaan usd-keula ja uudet vanteet, ehkä monoswingi.

R6:sen perä menee kunhan se saadaan ensin käymään ja vähän ajettua...
Kun se ei mene ihan heittämällä, herrat Rälläkkä ja Mig saavat astua siinä vaiheessa kehään
wink.gif

Kunhan saisin sen käymään tänä viikonloppuna olisin todella tyytyväinen (Voisin kuvitella että Sumppakin olis
tounge.gif
)

Ja tämä on siksi mahdollista, koska aioin olla selvinpäin koko hela viikonlopun
033102bebe_1_prv.gif

photoshop-gsx1100.jpg

Tanko matalampi, etulamppu ja mittaristo alempana ja perä lyhennetty. Seuraava askel olis varmaan usd-keula ja uudet vanteet, ehkä monoswingi.
heehee... jätkä piirtelee mun gsx:än kuvaa valmiiksi=)
taidanpa varastaa sun idikset kun sulleioo vielä projektia
tounge.gif

photoshop-gsx1100.jpg

heehee... jätkä piirtelee mun gsx:än kuvaa valmiiksi=)
taidanpa varastaa sun idikset kun sulleioo vielä projektia
tounge.gif
Höh, ei toi oo sun GSX. Tää on:

photoshop-gsx1981.jpg

(Joo joo, on siinä kahdet etuvilkut. Ei sitä kaikkee jaksa)

*jännäkakka*
Tuleeko uusi kaasarin neula huomenna vai ei...
Näkyykö Nummelassa lauantaina...

*/jännäkakka*
eek.gif

On toi tajuttoman hienoo, ku joku osaa ja jaksaa vääntää mopojen kanssa tollasella antaumuksella!!!
bowdown.gif

*antaumusta*

Ruokiksen jälkeen kyselen neulaa, jos saan sen niin tänään on jonkinmoista edistystä toivottavasti luvassa...

Jos en esim. vedä tänään omaa Triplee tai itteeni pasaks affenistolla
biggrin.gif

*/antaumusta*

*kiroamista*

Naisen sukuelintä käteen sentään.... ei tullut neulaa eilen... toivotaan että tänään sen sais...

*/kiroamista*

Ei sut tullu neulaa tänäänkää...
sad_orig.gif

Eli ei näy vanhusta hymyilevässä...

Eikä vieläkään.... Perkele. Kohta menee hermo. Kertokaa ihmeessä jos jollain on ylimääränen ehjä neula tohon...
crazy.gif

*kesäkuu*

Jos se on vaan vuoden ajasta kiinni miten se vanha käy?
Huomenna annetaan elvytys ja toivon mukaan sukisuki laulaa kauniimmin...
Linnut ainakin on jo alkanut laulamaan, mikseis toi vois?
thumbs-up.gif

Oujee!!!!!

Ekat kilsat takana!!!
Mä mitään mistään tajuu, mut toimii ja on ruma
biggrin.gif

Back