Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos tohon vielä sais high pipet viritettyä niin se olis just hyvä!Jos olis mun projekti niin koittaisin saada aikaan jotain tän näköistä mutta mä oonkin mä.. http://oldskoolsuzuki.info/album_images/aircooled/CR750_right_side.jpg
Tässä viiden minuutin(tunnin) photoshoppi aiheesta:Niin sellasta piti sanomani että toi alkuperäinen perä on hienon muotoinen, ja tuli mieleen sellainen idis jos tuosta sais helposti muokattua yksipaikkaisen niin, että lyhentäis satulaa vaan ja siirtäisi tota takamuovia sitten sen verran eteenpäin. Suora tanko ja pyöree ajovalo ja niin edelleen. Takarunkoo täytyy tietty hiukan varmaan pätkiä.
heehee... jätkä piirtelee mun gsx:än kuvaa valmiiksi=)Tässä viiden minuutin(tunnin) photoshoppi aiheesta:Niin sellasta piti sanomani että toi alkuperäinen perä on hienon muotoinen, ja tuli mieleen sellainen idis jos tuosta sais helposti muokattua yksipaikkaisen niin, että lyhentäis satulaa vaan ja siirtäisi tota takamuovia sitten sen verran eteenpäin. Suora tanko ja pyöree ajovalo ja niin edelleen. Takarunkoo täytyy tietty hiukan varmaan pätkiä.
![]()
Tanko matalampi, etulamppu ja mittaristo alempana ja perä lyhennetty. Seuraava askel olis varmaan usd-keula ja uudet vanteet, ehkä monoswingi.
Höh, ei toi oo sun GSX. Tää on:heehee... jätkä piirtelee mun gsx:än kuvaa valmiiksi=)Tässä viiden minuutin(tunnin) photoshoppi aiheesta:Niin sellasta piti sanomani että toi alkuperäinen perä on hienon muotoinen, ja tuli mieleen sellainen idis jos tuosta sais helposti muokattua yksipaikkaisen niin, että lyhentäis satulaa vaan ja siirtäisi tota takamuovia sitten sen verran eteenpäin. Suora tanko ja pyöree ajovalo ja niin edelleen. Takarunkoo täytyy tietty hiukan varmaan pätkiä.
![]()
Tanko matalampi, etulamppu ja mittaristo alempana ja perä lyhennetty. Seuraava askel olis varmaan usd-keula ja uudet vanteet, ehkä monoswingi.
taidanpa varastaa sun idikset kun sulleioo vielä projektia![]()
no sehän tietä vaan lisää tehoo.....Nyt meni hermo!!!! Tilattu Dynojet.
Mä oon ollu vaarallinen jo autollaOisko nyt syytä alottaa liikenteessä pelkääminen..? *vittumikseihymiöttoimi*
Noh... Onnee jaOujee!!!!!
Ekat kilsat takana!!!
Mä mitään mistään tajuu, mut toimii ja on ruma![]()