Projekti GSX 750 -83

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
*part two of hell*

Tänään kaasarit kasaan, vihdoin tuli oikean kokoiset o-renkaat neulaventtiilien runkoihin
biggrin.gif
(6.1'1.6 jos jotakuta kiinnostaa)

Mahtuivat jopa paikalleen pienen tenkkapåån jälkeen, onneks järki auttoi (kaveri sano mitä tehään).
Melkein oli tarkoitus laittaa vessa tulille, mutta taas viduiks... uus benssiininhanan peeveli vaatii uutta letkua... ei vanhat koppurat menneet paikalle, oli liian piukkaa ja lyhyttä  
033102beer_1_prv.gif

6mm ja 8mm sisähalkaisijaltaan letkua huomenna metri tolkulla hakemaan siis...

takaisen renkaan tunkesin paikalleen, ja kaikki miljuuna holkkia mitä siellä oli *perkele*...

takakate ála äR6uus tuli kans taloon... ja sit joku mökäpönttö minkä valmistajaa en mainitse ilman rahallista korvausta....

Siis lyhyestä virsi kaunis, paska tassuillaan venaa bensaa suoniinsa, huomenna meen ajamaan sen seinään
biggrin.gif

*loppu*

Edit: teksti ja kiroilu by Kukko
033102bebe_1_prv.gif

*part tre*

Nyt suska pärähti käymään, ei tarvittu kun metri tolkulla uutta letkua, pentsiinihana ja kamalan hyvä flaksi
cool.gif

Ajoin sillä jopa tallin pihassa (ilman osumaa seinän kanssa)
ja ilokseni totesin kaikkien vaihteiden ja jopa sen vaihdenäytön toimivan
biggrin.gif

Ainut kiukun aihe jäi kun tapaturmaisesti vääntynyt neula aiheuttaa harmia yhden sylinterin kohdalla, ja yksi toinen kaasari on päättänyt auttaa öljytaloutta laskemalla kaikki bensat maisemiin... mutta ei auta kitinä, tutkimukset jatkukoon...

*kyllä se vielä joskus toimii niin kuin pitääkin
biggrin.gif
*

*Suljettu osasto 4*

Tänään taas vaihteeksi suskan kimpussa...
Nelossylinterin käyntihäiriöt jatku, syynä mitä ilmeisimmin jumittuneet männänrenkaat, paljon öljyä ja liotusta, väkisin startilla pyörittämistä ja kuumaksi käyttöä..
Siinä oli eväät sen korjaamiseksi, ja melkein ainakin onnistu.
20min kun vanha kanttura oli röpöttänyt niin alkoihan se jo pikkuhiljaa osoitella elonmerkkejä...
Seuraava operaatio on kaasuttimien synkronointi, sitten voi sanoa käykö se vai?? tarvitaanko rankempia metodeja ja koneen avaamista.

Muuten päivä meni melkein krapulassa ja aina yhtä mukavaa hommaa tehdessä, eli pohjia maalausta varten hinkkaillessa...

Siinä se, ei tullut edes mitään ylimääräistä öljyn mukana (harmi sinänsä)
thumbs-up.gif

taas joskus lisää, kohta kun perusasiat on kunnossa niin kohta aletaan saattamaan se kanttura uuteen uskoon....

-theultimatekrapulamekaanikko-

*verta ja hikeä part faif*

Paska sai tänään uuden hianon värin... Ainoa ja oikea, eli musta. Tällä kertaa kiiltävä.

Nyt sitä ei löydetä pimeestä mettästä niin helposti
tounge.gif

Ei muuta.

ISO hatunnosto ja kiitos Kukolle, joka on ahkerasti ja väsymykseen asti jaksanut taistella paskan kanssa...
talktohand.gif

*end of part faif*

Joo kyllä siitä vielä kunnon mopo tulee, ainakin merkki on oikea!  
tounge.gif

Jotenkin oli tutun näköstä porukkaa noissa kuvissa... Ette kai sattuneet olemaan n. 1kk sitten tuolla Rajamäen suunnalla, siis ee-speedin tiloissa?  Hain nimittäin silloin tämän nykysen vessan sieltä pois...
Tai sitten mä oon nähnyt teidät jossain muualla...
nixweiss.gif

tounge.gif

Jotenkin oli tutun näköstä porukkaa noissa kuvissa... Ette kai sattuneet olemaan n. 1kk sitten tuolla Rajamäen suunnalla, siis ee-speedin tiloissa?  Hain nimittäin silloin tämän nykysen vessan sieltä pois...
nixweiss.gif
Oltiin me
tounge.gif

tounge.gif

nixweiss.gif
Oltiin me  
tounge.gif

Originellia piti kuulemma olla:

Kyllä me siellä heiluttiin, näin rumaa pärstää harvemmin kovin helpolla unohtaa... ihan painajaisiin saakka luulis tulevan
033102bebe_1_prv.gif

tounge.gif

nixweiss.gif
Oltiin me  
tounge.gif

Originellia piti kuulemma olla:

Kyllä me siellä heiluttiin, näin rumaa pärstää harvemmin kovin helpolla unohtaa... ihan painajaisiin saakka luulis tulevan  
033102bebe_1_prv.gif
Juu painajaisia on nähty ja paljon!
crazy.gif
Onneks ne on alkanu jo vähenemään...
tounge.gif

biggrin.gif

*seksi*

Eilen oli totuuden paikka.... totista olikin
033102beer_1_prv.gif

"Paska" sai uuden kuosin ja kasaantui melkein valmiiksi, muutama johto kiinni ja tankki pulteilla kiinni.
Tänään on neitsytmatka odottamassa vanhusta, toivotaan että kaikki menee hyvin...
Kiitokset MadManille, olit eilen korvaamaton apu!
062802jumpie_prv.gif

Sumppa laittaa kuvia kun kerkee niin kaikki pääsee ihastelemaan/vihastelemaan tämän hetken etappia, vanha sai uuden värin...
buttrock.gif

-väsynytmuttaonnellinen-

Apu apina? tykkääkös tämän alalajin apina banaaneista? ja roikkua katosta, eli onkos tuost yhtikäs mihinkään? tosin, kovin on orangin näköinen, ettei olis vaan ristiin n***u  
tounge.gif

btw, jokos ne on alkaneet tekeen karvanpidennystä+vaalennusta jo apinoillekkin... tosin, tossa pärstässä on kaikki vaan kaunistusta
biggrin.gif

Apu apina? tykkääkös tämän alalajin apina banaaneista? ja roikkua katosta, eli onkos tuost yhtikäs mihinkään? tosin, kovin on orangin näköinen, ettei olis vaan ristiin n***u
tounge.gif

btw, jokos ne on alkaneet tekeen karvanpidennystä+vaalennusta jo apinoillekkin... tosin, tossa pärstässä on kaikki vaan kaunistusta
biggrin.gif
Mua lähinnä ihmetyttää, missä noi peukalot on ollu
omg.gif

biggrin.gif

tounge.gif

biggrin.gif
Mua lähinnä ihmetyttää, missä noi peukalot on ollu
omg.gif

biggrin.gif
Hei, ehkä me ei haluta tietää...

*Seks:n jälkeen tulee seiska*

No neitsyys män, ihan ilman ongelmia ei kumminkaan selvitty...
bawling.gif

Asennuksen tiimellyksessä teloutunut kaasuttimen neula aiheuttaa päänvaivaa... ei siitä käsin tullut suoraa
sad_orig.gif

Kun hätä on lähellä, niin apu tuppaa olemaan kaukana, nyt kävi taas näin... no kaveri saapuu huomenna ryyppyreissultaan ja menee koittamaan flaksia susukin kanssa, jos vaikka sen viisari sopis reikään... tai siis neula runkoon... eli siis jos sen kaapin pohjalla olevat suskan neulat olis samanmoisia kun nyt kaivataan...

Muuten vanha kanttura oli aikas mukava peli ajaa, ajatustakin notkeampi ja reaktioo nopeampi
033102beer_1_prv.gif

Ei paha ensiajo näin monen vuoden jälkeen...
Allekkirjoittanut häipyy maisemista ja jättää suskan hoitoon, toivotaan että kaverilla on parempi säkä kun mulla
thumbs-up.gif

-ainaeivoivoittaa,eiedesjokakertaKukko-

Mukavan näköinen peli..
biggrin.gif
Mä ainaskin tykkään enempi noista vanhemmista malleista, kun näitä "kaikkionihansamannäkösii" nyky peleistä!
tounge.gif

Hauskoja kilometrejä vaan sulle Sumppa..
062802jumpie_prv.gif

Eikä muuta kun
062802moto_prv.gif
ja
sport05.gif

*kasi*

Juu, ei sopinut kaverin tikut suskan reikiin...
sad_orig.gif

Mutta vika tuskin neuloissa on... Tyhjäkäynnilläkään ei käy kuin kolmella, ja viidentonnin jälkeen loppuu kierrokset...
sad_orig.gif

Mä vien sen paalaamoon just

-hermonsamenettääkohtahän-

*Section Nine (yhreksän meille maalaistolloille)*

Sekalaisen etsinnän tuloksena voin todeta ongelman olevan kaasupuolella... hapen saannissa on onkkelmia.

Nyt jo rajasin niinkin ison osan ongelmasta ja totesin jotta taas ne kaasuttimet on irti nykästävä tutkittava mahdolliset ilmavuodot ja sen jälkeen vaan säädettävä se kohdalleen, eli ilmavaivoja on vanhuksella....

Seokset kun saadaan sekotettua kohdalleen niin taasen mennään ja lujaa
062802moto_prv.gif

*mäolenmaailmanparasavuton*

Back