Projekti GSX 750 -83

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onnea onnea onnea! Vitsi! Nyt loppu sitten muiden vekottimilla ajo
tounge.gif
Oma on aina oma vaikka olisikin saakelin ruma ja rumissa on asennetta
thumbs-up.gif
Sitäpaitsi aina pitää olla erilainen nuori! Ja mehän ei olla "joukko nuoria" eihän ?
cool.gif
033102ass_1_prv.gif

062802jumpie_prv.gif
paljon paljon onnea, ihan näin virallisestikin!
biggrin.gif

Jos sul on hirveesti luppoaikaa ja haluut bodomin-lenkin käydä heittää, tuu kattoon mua heppatallille!
biggrin.gif

Tai sit vaan pöriset mun duunpaikalle mua kattoon ja näyttää mopoas!

cool.gif
Onnea vielä kerran! Ilmottele ittestäs!

-edelleen backseat slut, ilman omaa mopoa-
sad_orig.gif

Juu, tallillehan se taas sitten jäi... Venttiilit piti säätää, niin samalla tehtiin huomio: Nokkaketju ihan vitun löysällä...
confused_orig.gif

Joko kiristin paskanen tai paskana... Ei kiva juttu... No, pyörä odottelee nyt sitten inspiraatiota...
Mutta ekat kilsat tuli kuitenkin ajettua...
Ja tässä tämänhetkinen ulkoasu...

normal_profiili.jpg

O hiano!

Pikkufiksausta persiiseen, niin on jo törkeen nätti!

Siis pyörä!

Inspiraatio, tuo korpimaista viimeinen....

Saapa nähdä kuinka kovaa on rukkaset nauliintuneet seinään, saako niitä mikään halu/motivaatio/inspis enää ikinä irti sieltä...
Vai onko jo huommenna sellainen päivä, jolloin kuusta lähtien kaikki merkit/luonnonilmiöt ovat oikeissa asennoissa? Ja tämä jo himppasen kyllästynyt asentaja saa uulta tuulta purjeisiinsa?
Rohkaistuu ja käy taistoon huonosti käyvää suzukia vastaan?

Tämän eeppisen tarinan jatkoa voitte lukea täältä, niinkuin aina ennenkin...
lookaround_orig.gif

Dodiih, nokkaketjunkiristin putsattu ja toistaiseksi toimii... Loppu se ihme rallatus...
cool.gif

Myös venttiilit säädetty. Vielä käy aika rikkaalla, eli säätää pitää vielä... Ajossa kuitenkin... Toistaiseksi...
tounge.gif

*end of me*

Eli mun mielenkiinto ko. laitetta kohtaan koki loppumisen.
Kiviäkin kiinnostaa...  
tounge.gif

Eli nyt on mekaanikon paikka vapaana, palkka ei ole häävi eikä eduillakaan pääse mainostamaan....
Mutta hommaa on ainakin, sen voin taata  
wink.gif

Kiitos itselleni projektin ajokuntoon saattamisesta ja iso kumarrus, minä pesen käteni tosta sopasta näillä sanoilla.

T: Kukko-en koske kuin omaan pyörääni mekaanikko-

Dodih!

Rustaillaampa tännekin sitten taas jotain...
Vanhus on tällä välillä saanut alleen uudet nakit (vanhoista löytyi leima -96 ja sisäkumit
biggrin.gif
) ja uudet ja ketjut ja rattaat vaihdoin. Kiitos MadManille konsultaatiosta ja avusta.
Tuo auttoi jo paljon... Vanhojen täysin kuolleiden ketjujen ja uusien ero on järisyttävä... tai siis vaikutus
biggrin.gif

Sitten... tämä ongelmana ollut säädätys... Eli rikkaalla käy... Ongelmaa on nyt yritetty poistaa pääsuuttimia vaihtelemalla ja kaasarin bensanpintoja yms. säätämällä... Auttoi hieman, mutta suutinputket on nyt analysoitu kuluneiksi, eli väljiksi
biggrin.gif
On kuin omistajansa
biggrin.gif

Uudet suutinputket heti maanantaina tilaukseen, ja homma jatkuu... Kiitos vaan Kouvolan/ Valkealan pojille tähän astisista avuista
smile_org.gif
Piilottakaa ne pokelehdet seuraavaks kerraks
biggrin.gif

Nyt ko. mopottimella ruuvattu kohta 5000km ja kertaakaan ei ole tielle (eikä tien varteen) jättänyt.
smile_org.gif
Eli asiansa on ajanut. Radallakin tuota on päästy kokeilemaan muutamaan kertaan...
biggrin.gif

Ei sillä jalkoihin jää, mutta ei kyllä rikota rata-ennätyksiäkään
biggrin.gif
Ja osat pysyi kiinni (paitsi motoparkissa tippunut rekisterikilpi
biggrin.gif
) ja öljyt sisällä
smile_org.gif

//S (apukokin apulainen)

Back