mico
Adventurer
Foorumilta löytyy muuten myös Oma pyöräni osasto, jossa myös on jo jotain projekteja.
Edit, yllä jo kommentoitiinkin...
Edit, yllä jo kommentoitiinkin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mites toi oma pyöräni osio, eikö sinne sopis?

Kannattaisin kyllä kans tuota Projektit osiota. Jää kyllä kertomukset ainakin omalta osalta hyvin vähäiseksi jos täytyy jotakin blogia ruveta pystyttämään. Onhan muillakin foorumeilla erillinen osio rakentelulle, niin miksei täälläkin.![]()

Hienoa, että yrität saada blogiisi liikennettä.Tälläisen systeemin pitää kuitenkin olla ns. "stand-alone" joten kaikki toiminnot jotka tarvitsevat ihmistä tai kanssakäymistä YV:llä jonkun toisen kanssa hidastavat vain toimintaa..
Eli, kuvittelet että jos tälle foorumille tulee osio nimeltä Projektit niin siitä osiosta löytyypi sitten kaikki mielenkiintoiset projektit? Tai ajattelit että joku kerää ihan omin pikku kätösin KAIKILTA foorumeilta sinun saatavillesi KAIKKI projektit?
Kyse ei ole tuon minun blogin liikenteestä, voin tarvittaessa tehdä vaikka kokonaan uuden sivuston tuolle linkkilistalle. Moinen linkkilista vain ei tule koskaan päivittymään ellei sinne kukaan omista projekteistaan kerro. Allekirjoittanut tekee töitä ja yrittää kasvattaa lasta ja jossain välissä pitäisi ehtiä harrastamaankinRiittää kun tätä foorumia seuraan aktiivisesti talvisin...
Jännä tämä nykyinen tietoyhteiskunta... "Ei MINUN tarvitse tehdä mitään, kyllä "JOKU" kaiken tiedon minulle tarjottimella tuo"

Se mitä haen takaa on se että vaikka .org onkin suurin ja kaunein niin KAIKKI eivät tänne projekteistaan kirjoita eivätkä halua kirjoittaa. En vastusta kynsin hampain projektiosion perustamista, olen vain tarjonnut auttavan käteni muidenkin foorumien projektien kasaamiseksi yhteen nippuun.En ole tekemässä tästä henkilökohtaista taistoa enkä ole kiivennyt ärrimurripuun ylimmälle oksalle, hymyssä suin täällä kirjoittelenSe mitä haen takaa on se että vaikka .org onkin suurin ja kaunein niin KAIKKI eivät tänne projekteistaan kirjoita eivätkä halua kirjoittaa. En vastusta kynsin hampain projektiosion perustamista, olen vain tarjonnut auttavan käteni muidenkin foorumien projektien kasaamiseksi yhteen nippuun.
Ainoa mihin en ala on noiden projektien kaivaminen intterwebistä omin voimin jonka vuoksi otan vastaan noita yv:tä ja sähköposteja. Ja jos tänne moinen osio tulee, linkitän myös sen. Hyvin kuvitettuja projektikuvauksia on aina ilo seurata![]()
Voi jessus jäitä hattuun![]()

Tähän ketjuun kirjoittelu alkaa käydä jo viihteestä
1. Minähän en tämän foorumin alueista päätä
2. Tarjosin vain auttavan käteni tämän ja muiden foorumien projektien linkittämiseen yhteen paikkaan
3. Minulle kerrottiin että tämä on tosi huono idea ja .org! foorumin projektipalsta pelastaa kaikki
4. Kiitin ja kumarsin, tarjosin jopa vaihtoehtoa kerätä mielenkiintoiset projektit yhteen listaan jonnekkin muualle kuin oman blogini alle.
5. Ja nyt käsketään pistämään jäitä hattuun ja palelluttamaan pääparka
Keräilen silti, jos silmiin sattuu, linkkejä tuonne aiemmin mainittuun blogiin. Jos tuo lista pitkäksi venyy niin siirrän sen muualle. Unohtakaa yv:t ja sähköpostit ja että koskaan moisista mainitsin![]()
Hyvähän se on, että joku viitsii kerätä projektit yhteen paikkaan, mutta joillakin foorumeilla projekti-osiot näkyvät vain jäsenille.

Eli ei kannata edes yrittää kerätä projekteja yhteen paikkaan... Miksi niitä sitten pitäisi yrittää kerätä tälle foorumillekkaan?![]()
Jospa menisit nukkumaan![]()
Pitänee siis lopettaa tiedon jako... Uudenvuoden lupaus etukäteen... En enää koskaan enkä ikinä, aikuisten oikeasti, jaa blogissani tai missään muuallakaan tietoa joka voisi muita kiinnostaa 
Eli ei kannata edes yrittää kerätä projekteja yhteen paikkaan... Miksi niitä sitten pitäisi yrittää kerätä tälle foorumillekkaan?![]()
Useamman foorumin, blogin ja sivuston yhteenkeruu on siis tähän mennessä saanut tuomiot "jäitä hattuun" ja ylläolevan "Jospa menisit nukkumaan"...Pitänee siis lopettaa tiedon jako... Uudenvuoden lupaus etukäteen... En enää koskaan enkä ikinä, aikuisten oikeasti, jaa blogissani tai missään muuallakaan tietoa joka voisi muita kiinnostaa
Haista nyt jo, tähän asti nauranut mies alkaa pikkuhiljaa lämmetä. Minä olen tarjonnut omaa aikaani ja vaivaani kootakseni noita projekteja yhteen paikkaan... Vastauksina alkaa tulla "jäitä hattuun" ja "jospa menisit nukkumaan". Sitä en tiedä miten .orgin modet uuteen osioon suhtautuu, mutta siltä varalta että tuo osio ei koskaan tule toteutumaan olen silti luonut jo linkkilistan. Listaan tulee myös MMAF:n ja Busanistien yms. projektit... Kunhan ne joku minulle ilmiantaa![]()

Hienoa, että yrität saada blogiisi liikennettä.Tälläisen systeemin pitää kuitenkin olla ns. "stand-alone" joten kaikki toiminnot jotka tarvitsevat ihmistä tai kanssakäymistä YV:llä jonkun toisen kanssa hidastavat vain toimintaa..
7.7.2013 haluaisin lahjoittaa minimissään tonnin sille taholle jonka ansiosta lapseni on ylipäätään elossa