Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...KAIKKI eivät tänne projekteistaan kirjoita eivätkä halua kirjoittaa...
+1 projektit-osiolle. Ei kait sitä nyt tartte perustella että minkätakia yhden foorumin kirjoittelualueen alta on helppo löytää jotain itseään kiinnostavaa tekstiä...?
Pointti tämäkin, itse lukeudun näihin henkilöihin. Vaikkakin .Org on sivustona varsin laaja ja täältä löytyy paljon asioista tietävää väkeä, valitettavasti täältä myös löytyy henkilöitä jotka eivät ymmärrä/halua ymmärtää moottoripyörien modaamista, ja tuovat sen hyvinkin vahvasti ilmi - "jos mun mielestä orkkis x-mopo on orkkiksena just eikä melkein paras, niin säkään et sitä saa muuttaa = olet pska jätkä!" Olen ollut huomaavinani että mentaliteetti tällä sivustolla on hyvinkin usein tällainen. Olen muutaman projektimopon kuvan tänne joskus laittanut, ja lukenut muiden mopoista ja palautteesta päätellen täällä on ruutujen takana enemmän väkeä jotka eivät halua moottoripyörien modaajia tälle sivustolle. Sen takia kirjoitan omat projektilöpinäni naapurifoorumille jossa ON projektit-osio ja jossa niitä luetaan ja kommentoidaan rakentavalla tavalla.
Ja mulla ei oo mitään ketään vastaan jos haluaa pitää moponsa täysin vakiona, sellainen mopoiluhan on aivan penteleen helppoa ja antoisaa, jos tekee mieli vaihtaa mopo toiseen niin onhan se vakiona helppo myydä eikä jää harmittamaan kalleiden osien tai pitkien työtuntien "hukkaan" heittäminen.![]()
...hydrauliveto...
Talvi tulee ja porukka roplaa pyöriään, eikö vieläkään projektiosiota?Menee muuten pitkäksi talvi kun joka topic on pelkkää kiistelyä aiheista "ratapäivien pituudet" ja "työntö vai veto"?
![]()
Kehotan tutustumaan myös Jatko-tarina II:een Paskanjauhannan puolella![]()
Koska? Mihin softaan? xenhoro? SMF? vBulletin? phpBB?.. mutta kun jossain vaiheessa siirrytään uuteen foorumisoftaan..
Koska? Mihin softaan? xenhoro? SMF? vBulletin? phpBB?
Omana osiona niinkuin esim. MP-Talli, tai Varusteet tms.
Blogi olisi enemmän kirjoittajansa omistama ympäristö kuin keskusteluketju ja siten varmaankin moderointi jäisi blogin perustajalle. Paino sisällön tuottamisessa on enemmän blogin aloittajalla kuin perus foorumitopikin aloittajalla. Blogikirjoituksilla on sivustouudistusten yhteydessä ehkä suurempi riski olla siirtymättä uudelle sivustolle/alustalle, keskusteluissa ei sitä vaaraa ole. En osaa sanoa antaako blogi tai joku muu muoto jotain konkreettista parempaa mitä tavallinen keskusteluketju projektiosiossa ei antaisi, siksi rupesin kyselemään. Sen tiedän että nykyiseen sivustoon ei mitään uusia kilkkeitä enää tule, uusia osiosta voi perustaa.