Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, työkaveri mainitsi tuosta. Ihan pääkaupunki seudulta tosin noita pitäs myös saada. Siinä oli renkaatkinJust oli ainaki Oulun seudulla K-rauta mainosti tuommosta. Oli ainaki kuvasa ihan siistin näkönen ja hinta tais olla just alle 100 eetä. En tosin tiedä oliko tuo halpa vai kallis ko en oo ite markkinoilla ostamasa tuommosta. Olis vaan helposti saatavissa niin pisti silmään.
Just eilen testattiin meidän xx Hondaan kaverin tekemää nostinta. Oli tehnyt auton tunkista, alla olevat pyörät oli kiinnitetty "leveämmästi" ts. pyörä ei ala keikkumaan. Mopo oli pultilla kiinni siinä tunkissa. Hitto, mä en osaa tällaisia selittää mutta kysykää petskulta.näppärähän tekee tuollaisen vaikka itse![]()
Mulla on Duellilta tilatut etu-ja takapukki..Hyvin on palvellut ja hintakin oli siedettävä,ainakin stormin ja allrightin pukkeihin verrattuna..ja löytyykö esim suomalaisia myyjiä ettei tarvii rapakon takaa tilata!!!