• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Pyörän nostin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jabe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jabe

New member
sellaista että mikähän tämän nostimen nimi on jolla pyörän taka pää saadaan nostettua maasta irti ja mistähän näitä mahdollisesti pystyy tilaamaan !!!tai jos teko ohjeet löytyy niin äkkiäkö tämän itse kyhää!!!kiitoksia näin etu käteen

biggrin.gif
Se on moottoripyörän takapään nostin
biggrin.gif

Huoltopukki,Rear Stand... etc...Tilata woi waikka www.louis.de tai ostaa siitä oman korttelin MP liikkestä....

ja löytyykö esim suomalaisia myyjiä ettei tarvii rapakon takaa tilata!!!

Lähin myyjähän on .ORG! Web Shop. Täältä löytyy useampi malli. Hinta ei ole ihan sama, mutta tuotekin on eri.

Tässä on linkki yhteen malliin klik, näppärähän tekee tuollaisen vaikka itse  
cool.gif

Just oli ainaki Oulun seudulla K-rauta mainosti tuommosta. Oli ainaki kuvasa ihan siistin näkönen ja hinta tais olla just alle 100 eetä. En tosin tiedä oliko tuo halpa vai kallis ko en oo ite markkinoilla ostamasa tuommosta. Olis vaan helposti saatavissa niin pisti silmään.

Just oli ainaki Oulun seudulla K-rauta mainosti tuommosta. Oli ainaki kuvasa ihan siistin näkönen ja hinta tais olla just alle 100 eetä. En tosin tiedä oliko tuo halpa vai kallis ko en oo ite markkinoilla ostamasa tuommosta. Olis vaan helposti saatavissa niin pisti silmään.
Jep, työkaveri mainitsi tuosta. Ihan pääkaupunki seudulta tosin noita pitäs myös saada. Siinä oli renkaatkin
thumbs-up.gif
Jos vaan säilytystilaa sille kaudella löydän, niin ehdottomasti haen semmotisen.

näppärähän tekee tuollaisen vaikka itse  
cool.gif
Just eilen testattiin meidän xx Hondaan kaverin tekemää nostinta. Oli tehnyt auton tunkista, alla olevat pyörät oli kiinnitetty "leveämmästi" ts. pyörä ei ala keikkumaan. Mopo oli pultilla kiinni siinä tunkissa. Hitto, mä en osaa tällaisia selittää mutta kysykää petskulta.  
crazy.gif
Ja kuviakin varmaan saa, jos kiinnostaa. Mutta toimi todellakin, eikä tainnut maksaa mitään. Honda nousi hyvin, hieman vielä "keikuteltiin" sitä yläasennossa. Ei liikkunut mihinkään.

edit: tosin nyt kun tuli R1 toiseksi mopoksi, ei tunkki käy siihen koska alaosa on yhtä katetta eikä siinä ole paikkaa mistä sitä nostais.

confused_orig.gif
Tein just tommosen pultti virityksen, tuli vähän hutera mutta lisäsin siihen vielä yhden kierretangon niin nyt on suht tukeva, ei tullut kaunista vaan ei sillä väliä kunhan toimii

ja löytyykö esim suomalaisia myyjiä ettei tarvii rapakon takaa tilata!!!
Mulla on Duellilta tilatut etu-ja takapukki..Hyvin on palvellut ja hintakin oli siedettävä,ainakin stormin ja allrightin pukkeihin verrattuna..
Laitetaanpa vielä mainoslause: TM mphuolto testin voittajakin,Jv-Motorsport käyttää kyseisiä Bike-Lift pukkeja.
wink.gif
(ainakin muutama vuosi sitten käytti)

Vaasan K-Raudasta hain ihan hyvän nosturin mun customille 89:llä eurolla. Nostokapasiteetti 680 kg. Riittävä.

Back